یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ورزشکار لرستانی و تنها نماینده بوکس ایران در المپیک برزیل گفت: حریفم در دور سوم مسابقات در یک‌لحظه با سر ضربه محکمی به بینی‌ام ورزشکار لرستانی پیش از اعزام به المپیک مصدوم شد/حریف کره‌ای بینی‌ام را شکستوارد کرد و باعث مصدومیتم شد.
به گزارش یافته به نقل از فارس، "احسان روزبهانی" بوکسور المپیکی کشورمان در وزن 81 کیلوگرم که در تورنمنت آزاد چین حضور پیدا کرده است در دور سوم و در حالی که در جمع چهار نفر برتر قرار گرفته بود به دلیل مصدومیت ادامه دیدار مقابل حیف کره‌ای انصراف داد و به عنوان سومی بسنده کرد.
وی اظهار داشت: مسابقات آزاد چین در آستانه آغاز المپیک واقعا از سطح فنی خوبی برگزار شد و بوکسورهای خوبی هم در این رقابت‌ها حضور داشتند. بنده نیز از ماه‌ها قبل برای آمادگی بیشتر تصمیم گرفته بودم در تورنمنت آزاد چین شرکت کنم. این رقابت‌ها روز گذشته در حالی آغاز شد که در بازی اول با قرعه استراحت روبرو بودم و بازی دوم نماینده کشور مغولستان را شکست دادم و به دور سوم راه یافتم.
اين بوکسور بروجردی در ادامه افزود: دور سوم مقابل نماینده کره جنوبی کل راند را جلو بودم، اما در یک لحظه حریفم ضربه سر محکمی به بینی من وارد کرد و همین ضربه باعث شکستگی و پارگی روی بینی من شد. به دلیل خونریزی شدید که داشتم، پزشکان اجازه مبارزه کردن را ندادند. در نهایت با اتفاقی که برایم رخ داد، بازی به سود حریف کره‌ای اعلام شد و در نهایت عنوان سومی را کسب کردم.
روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط به گونه‌ای هست که آسیب دیدگی شما باعث عدم حضور در المپیک شود، گفت: صورتم به شدت متورم شده و پزشکان جراحی کوچکی روی بینی ام انجام دادند و 6 بخیه زدند و امیدوارم که این مصدومیت در آستانه المپیک خیلی برایم مشکل ساز نشود.

دیدگاه‌ها  

#1 کیوان 1395-04-13 16:11
تو این ماه مبارک رمضان همه دعا میکننیم کاملت خوب بشید
نقل قول کردن
#2 رضا 1395-04-13 23:21
ایشان خود رو از شهر رقیب(که آقای عطاری در خاطرات شون که در یافته منتشر شد)
نمیدونه
در شبکه دو سیما و برنامه زنده خود رو تهرانی میدونست
لر بودن افتخار هست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا