یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار داشت: درپی بارش های شدید روز گذشته و ریزش کوه در آزادراه خرم‌آباد _پل زال این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.
به گزارش یافته، عباس شرفی گفت: بارش‌های شدید باران در روز جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ که در محدوده پاعلم پلدختر به ۱۳۵ میلی‌متر رسید و منجر به آبگرفتگی، ریزش کوه و تخریب کیلومتر ۹۰ آزادراه خرم‌آباد_ پل زال شد.
وی با بیان اینکه این محور تا اطلاع ثانوی مسدود شده است، افزود: با توجه به شدت تخریب، برای بهسازی و برقراری تردد حداقل یک هفته زمان لازم است که در این مدت محورهای جایگزین برای خودروهای سبک محور خرم‌آبادپلدختر و برای خودروهای سنگین محور خرم‌آباد کوهدشتپلدختر اندیمشک خواهد بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار داشت: عوامل آزادراه و راهداری از عصر روز گذشته در تلاش برای بازگشایی آزادراه خرم‌آباد _پل زال هستند تا هرچه سریعتر تردد را در آن برقرار کنند و به محض، اطلاع رسانی خواهد شد.

تکمیلی: ساعت 16 شنبه 25 دی

 مسیر برگشت آزادراه از پل زال به خرم‌آباد بازگشایی شد

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: با تلاش عوامل آزادراه و همکاری نیرو‌های راهداری در ۲۴ ساعت اخیر، لاین برگشت آزادراه از پل زال به خرم‌آباد بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

به گزارش عصر شنبه یافته، عباس شرفی گفت: با توجه به تخریب آزادراه در کیلومتر ۹۰ محور خرم‌آباد _پل زال در لاین رفت و برگشت، از عصر روز گذشته عوامل آزادراه و نیرو‌های راهداری مشغول بازسازی محور شدند که خوشبختانه در حال حاضر لاین برگشت آزادراه از پل زال به خرم‌آباد بازگشایی و تردد در آن برقرار شده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای بازگشایی بقیه مسیر ادامه دارد، تصریح کرد: لاین رفت از خرم‌آباد به پل زال همچنان مسدود است و با توجه به‌شدت تخریب، بازسازی آن زمان‌بر است از این رو تردد در مسیر خرم‌آباد به اندیمشک همچنان از محور‌های جایگزین جاده قدیم خرم‌آباد پل‌دختر برای خودرو‌های سبک و محور خرم‌آباد کوهدشت- پلدختر- ‌اندیمشک برای تردد خودرو‌های سنگین خواهد بود.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1400-10-25 12:30
متاسفانه مدیران ومسولین ازاد راه خرم اباد به پل زال
با این عوارض سنگین که میگیرند اقدام به ریزش
برداری و آواربرداری نمیکنند کانالهای ازاد راه پرشده است از گل وخاشاک وتونل ها همه دوده گرفته وروشنایی مناسب ندارند و هرچند وقت یکبار شاهد تصادفات ناگوار در ازاد راه هستیم. یافته عزیز انتقاد مارا درج ولطفا پیگیری کنید با تشکر.
نقل قول کردن
#2 رضا-س 1400-10-25 14:49
دولت باید ساخت سدهای لرستان را جدی بگیرد.
نقل قول کردن
#3 افلاک 1400-10-25 17:18
این همه عوارض سنگین میگیره گران ترین آزاد راه ایران هست هیچ امکاناتی نداره مسولان که هیچ ازاده راه به این عظیمی که راه ترانزیتی هم هست نباید با یک بارندگی این بلا سرش بیاد باید از قبل فکری به حال همیچین روزی کنن این از تونلش هاش که سیاه صدن نور ضعیف هست اینم از اوضاع جاد متاسفانه پلدختر بسته هست هیچ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا