یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهرام شرفی/ یافته:
دکتر بهرام ستاری‌دستنایی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از بخش‌های مختلف محله حاشیه‌نشین اسدآبادی خرم‌آباد، بازدید کرد.
این بازدید، روز جمعه، 10 دی‌ماه، با همکاری شورای محله اسدآبادی، دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی و مدیریت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان صورت گرفت.
برخی مقامات دیگر همچون معاون اجتماعی سپاه استان، شهردار خرم‌آباد (فتوحی) و معاون فرماندار خرم‌آباد نیز د در این بازدید حضور داشتند.
اسدآبادی همچون سایر محلات حاشیه‌نشین خرم‌آباد با آسیب‌های اجتماعی مختلف دست و پنجه نرم می‌کند.
از جمله اعتیاد، معتادان متجاهر، مغازه‌های خرید و فروش ضایعات و زیرساخت‌های ضعیف شهرسازی در برخی مناطق این محله.
مریم پورسرتیپ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان نیز در این بازدید حضور داشت و توضیحات لازم درباره مهم‌ترین مشکلات محله اسدآبادی خرم‌آباد را ارائه کرد.
همچنین برخی ساکنان محله و برخی اعضای شورای محله با سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان درباره مشکلات متعدد محله گفتگو کردند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز توضیح داد که ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین بایستی از اولویت‌های کاری باشد تا بتوانیم از حجم مشکلات این محلات بکاهیم.
وی تشریح کرد که بایستی نقاطی در محلات حاشیه‌نشین که بیشتر آسیب‌پذیر هستند شناسایی شده و در اولویت کاری قرار گیرند و بتوانیم هم در بحث ارتقای شاخص‌های امنیت محله و هم ارتقای شاخص‌های خدمات عمومی به اهالی محله، اقدامات بیشتری انجام بدهیم.
گفتنی است انتقال مغازه‌های ضایعاتی به مکان مناسبی بیرون از شهر و همچنین برچیدن مکان‌های تجمع معتادان متجاهر از جمله برخی مطالبات بود که در این بازدید از سوی شهروندان مطرح شد.
در حال حاضر شهر خرم‌آباد دارای تعداد 15 محله حاشیه‌نشین است.

دیدگاه‌ها  

#1 جنگلبان 1400-10-11 07:37
ببینیم چکار می کنید

این نیز بگذرد
نقل قول کردن
#2 سیدالموسوی 1400-10-11 11:12
سلام ان شاالله این کارها ادامه داشته باشند وسایر محله های حاشیه نشین خرم اباد بزرگترین شهر لر نشین ایران که در اثر کم توجهی مسولین کشوری واستانی دارای 17 محله حاشیه نشین شده ودر فقر وفلاکت دست وپای میزند....اقایان استانداری ومدیران کل دستگاه های اجرایی زیبنده خرم اباد مهد علما وصلحا وبزرگان وخیرین نیست که به بزرگترین شهر با محله های حاشیه نشین وجرم خیز باشد....بایدسای رمسولین ومدیران بانک هابااجرایی کردن اقدام وشعار ورفتن به دل مردم حل کردن مشکلات مردم را سرلوحه امورات خود قرار دهند وبا دادن بسته های تشویقی ومعافیت عوارض و....جهت بهبود ساخت وسازهای مناطق حاشیه ای همچون درختی که نیاز به هرس دارد اقدام فوری کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا