یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آخرین پرواز مسیر خرم‌آباد – مشهد پنجشنبه نهم دی انجام و پس از آن این مسیر پروازی حذف خواهد شد.
یک منبع مطلع به خبرنگار پایگاه خبری یافته گفت: به‌رغم مساعدت و همراهی شرکت هواپیمایی پارس ایر، متأسفانه به دلیل عدم استقبال مردم، پروازهای خرم‌آباد – مشهد مقدس از پنجشنبه نهم دی‌ماه 1400 از این مسیر پروازی حذف خواهد شد.
بر اساس این گزارش هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور پروازهاي خرم‌آباد به مشهد مقدس قطع شده بود که با پيگيري‌هاي انجام شده، شرکت هواپیمایی پارس ایر جهت برقراری این پروازها از آبان ماه سال جاری اعلام آمادگی و این پروازها طی دو روز از ایام هفته برقرار شد.
حال با گذشت کمتر از دو ماه، به دلیل عدم استقبال مردم و همچنین عدم نتیجه بخش بودن مذاکرات مسوولین استانی جهت رایزنی با ایرلاین ها، آخرین پرواز روز پنجشنبه نهم دی 1400 انجام و پس از آن این مسیر پروازی حذف خواهد شد.
 
 
ضریب ۶۶ درصدی پذیرش مسافر در این مسیر عدد پایینی است
مدیر فرودگاه خرم‌آباد ضمن تائید این خبر به خبرنگار یافته گفت: مطابق برنامه پروازی اعلام‌شده برای هفته بعد فرودگاه شهدای خرم‌آباد و پیرو پیگیری انجام شده، آخرین پرواز مسیر خرم‌آباد به مشهد انجام خواهد شد و این پروازها مجدداً کنسل می‌گردد.
علی کاملی افزود: دلیل آن را عدم استقبال مناسب از این پروازها را عنوان داشتند.
وی افزود: این پروازها با پیگیری فراوان از هشتم آبان‌ماه روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه با هواپیمای ۴۸ نفره برقرار شده بود و تعداد ۱۲۱۰ نفر از این پرواز استفاده نمودند.
وی میزان ضریب پذیرش مسافر را ۶۶ درصد اعلام کرد که عدد پایینی می‌باشد.
 
 
 
به گزارش یافته، بدون شک استمرار پروازهای روزانه عتبات عالیات و به‌خصوص مشهد مقدس از مطالبات مردم لرستان است و لازم است مدیران ارشد استان ضمن مذاکره مجدد با ایرلاین ها، تسهیلات لازم را برای فعالیت شرکت‌های هواپیمایی و ایریلاین ها در لرستان فراهم نمایند.
 
خبر: عبدالرضا قاسمی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1400-10-03 03:00
ای لرسونه بی کس
نقل قول کردن
#2 شهروند 1400-10-04 12:00
خب وقتی تق و لق هست گرواز های خرم اباد مشهد ، به طبع کسی هم برنامه ریزی نمیکنه براش ، باید چند ماه به طور ممتد برقرار باشه تا مردم هم بتونن روش برنامه بچینن
نقل قول کردن
#3 داریوش 1400-10-08 13:34
یه نگاه به قیمت بلیتها بندازید متوجه میشید چرا مردم استقبال نمیکنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا