یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از احتمال وقوع سیل در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خبر داد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مدیریت بحران استان در خصوص هشدار سطح قرمز اعلام بارندگی که روز جمعه 7 آذرماه برگزار شد، گفت: بر اساس گزارش واصله از سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی به دلیل بارش‌ها در استان محتمل خواهد بود.
خادمی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در کنار اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا و احتمال وقوع سیل، هر دو موضوع را به خوبی مدیریت کنند.
وی با بیان این نکته که دستگاه‌های اجرایی وقوع سیل را محتمل بدانند، افزود: توپوگرافی استان به‌گونه‌ای است که شرایط کوهستانی احتمال تبدیل بارش‌های بیش‌ازحد به سیل را افزایش می‌دهد، از این رو ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سیل آمادگی لازم را داشته باشند.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم با توجه به شرایط پیش رو، از اماکن پرخطر مانند رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله گیرند و از اتراق در حریم رودها یا کوه‌پیمایی پرهیز کنند و کشاورزان نیز ادوات خود را از مسیر رودخانه‌ها به‌منظور پیشگیری از خسارات جمع‌آوری کنند.
خادمی تصریح کرد: اولویت اول حفظ جان مردم است و پیشگیری از خسارات احتمالی و آمادگی برای خدمات‌رسانی به مردم در صورت وقوع سیل، مدنظر دستگاه‌های اجرایی باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 بهاروند 1399-09-09 11:20
رودخانه خرم‌آباد لایروبی شود و این پلهای موقت و غیراستاندارد برچیده شوند چون مثل سد مانع حرکت و جریان آب هستند
نقل قول کردن
#2 چنگایی 1399-09-09 11:22
مسئولان شهرداری خرم‌آباد خواهش میکنم خیابان انقلاب روبرو مصلی الغدیر را لکه گیری و آسفالت کنند بخدا قسم پر از چاله و دست انداز است و بیش از 10 درب منحول در یکجا وجود دارد که واقعا رفت و آمد را سخت میکند. سایت یافته خواهش میکنم این پیام را چاپ و خودتان گوشزد کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا