یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: محور خرم‌آباد_ پلدختر که به دلیل عملیات راه‌سازی و انفجاری در محدوده تنگ تیر تا چم حیدر مسدود شده بود، به طور موقت باز شد و تردد در آن برقرار است.
له گزارش یافته، عباس شرفی در جمع خبرنگاران گفت: محور خرم‌آباد_ پل‌دختر که به دلیل عملیات راه‌سازی و انفجاری در محدوده تنگ تیر تا چم حیدر مسدود شده بود، به طور موقت باز شد و تردد در آن برقرار است.
وی افزود: با توجه به در دست اقدام بودن تعریض مقاطع دیگر این محور، به‌محض آغاز هرگونه عملیات جدید و انسداد مقطعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

محور خرم‌آباد _ پل‌دختر باز است




دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-07-09 09:14
اداره کل راه بندان و دست انداز جاده ای و مدیران نامتخصص آن بجز درست کردن دست انداز در جاده ها هیچ کار دیگری بلد نیستند. یک سال و نیم از سیل و خرابی جاده میگذره هنوز یک پل درست و حسابی ایجاد نشده و جاده بطور موقت ماست مالی میشه و بعد یک بارش دوباره همه چی خراب میشه. هیچ جای دنیا و هیچ شهری در کشور سراغ ندارم که ابتدای ورودی و خروجی آن را دست انداز درست کنند و آن هم نه یک دست انداز استاندارد بلکه دست اندازها و سرعت گیرهای غیراصولی و غیر استاندارد. ورودی و خروجی شهر خرم آباداز سمت جاده بروجرد جدیدا دست اندازهای غیراصولی درست کردند. جایی که نه منطقه مسکونی است و نه داخل شهر چرا دست انداز درست کردین آقایان راهداری؟ این دست اندازها شدن عامل تصادفات و هرکی رد میشه با فحش و نفرین و لعن شما را مورد عنایت قرار میده شک نکنید. بهتر هرچه زودتر اصلاح کنید
نقل قول کردن
#2 شهروند 1399-07-09 14:19
چرا واقعیت را منتشر نمیکنید؟ میخوایین فقط تعریف و تمجید کنیم از این مسئولین شهر و استان؟ پیام را منتشر کنید
شما زبان مردم هستید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا