یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی پل‌دختر از دستگیری قاتل فراری مادر و جنین 8 ماه وی در این شهرستان خبر داد.
اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقلیه در لرستانبه گزارش یافته، سرهنگ " همایون بخشی" در این خصوص گفت: در پی وقوع درگیری مسلحانه بین چند نفر اوباش در پل‌دختر که منجر به قتل یک نفر خانم بی‌گناه و جنین 8 ماهه وی در داخل یک دستگاه خودرو سواری تیبا، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی طی 48 ساعات اولیه، تعداد 3 نفر از همدستان وی دستگیر و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.
فرمانده انتظامی پل‌دختر تصریح کرد: با توجه به متواری بودن قاتل اصلی، تعقیب و مراقبت و بازرسی‌های متعدد از مخفیگاه‌های احتمالی وی و اعمال محدودیت‌های انجام‌شده به جهت دستگیری وی در نهایت خود را در شامگاه روز گذشته به پلیس شهرستان معرفی و به جرم ارتکابی معترف و روانه زندان شد.
 سرهنگ بخشی با توصیه به شهروندان از آنان خواست در صورت هرگونه اختلاف با یکدیگر، باحوصله و خویشتن‌داری با قضایا برخورد نمایند تا هم جان خود و هم جان افراد بی‌گناه به خطر نیفتد.
پایگاه خبری پلیس

دیدگاه‌ها  

#1 ملیکا 1399-06-24 16:52
سلام...
خدا قوت به کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس...چقدر ناجوانمردانه و بی گناه این خانم با جنین اش کشته شدند..بریده باد دست کسی که به این بندگان خدا تیراندازی کرد...خدا ازش نگذره...روح آن مرحومه شاد باد
نقل قول کردن
#2 جودکی 1399-06-28 16:48
خدا لعنت کند این غیربومی های اراذل را که پلدختر را ناامن کردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا