یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری کلاه‌بردار و کشف یک فقره کلاه‌برداری به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در خرم‌آباد خبر داد.
اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقلیه در لرستانبه گزارش یافته، سرهنگ " عباس نظری" گفت: در پی وصول یک فقره پرونده مبنی بر اینکه فردی با روش‌های متقلبانه و معرفی خود به عنوان وکیل، مبلغی را از وی کلاه‌برداری کرده است، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته فرد کلاه‌بردار با معرفی خود به‌عنوان وکیل مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال از شاکی برای اقدام در خصوص بخشودگی مجازات وی دریافت کرده است که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فرد متخلف هیچ‌گونه سمتی در دستگاه قضا و دفتر وکلا ندارد.
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی فرد متخلف شده و با هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: متهم به جرم خود اعتراف و به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ نظری در پایان به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده از عناوین شغلی وکلای دادگستری و جهت احراز وکالت موکلان خود و سایر امور مربوط به آنان می‌توانید به دفاتر وکلا در سطح استان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را با پلیس 110 در میان بگذارند.

دستگیری وکیل قلابی در خرم‌آباد

 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1399-06-13 17:09
دفتر وکلا یعنی چه!!! کانون وکلا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا