یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا با نظر به وجود صنایع راکد و نیمه فعال این دو شهرستان، خواستار ورود رئیس قوه مقننه برای رفع موانع موجود و تقویت اشتغال‌زایی در منطقه شد.
به گزارش یافته، حسین گودرزی در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی مردم این دو شهرستان، با بیان مشکلات حقوقی موجود شرکت‌ فولاد و ذوب‌آهن ازنا و شرکت بهراد دورود، ضرورت تصمیم‌گیری سران قوا برای حل مشکل این دو واحد صنعتی در کوتاه‌مدت را خواستار شد.
در ادامه رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حل مشکلات منطقه، قول داد تا در اسرع وقت این مسائل پیگیری و با مسئولین مربوط جهت حل مسائل این دو واحد رایزنی شود.
محمدباقر قالیباف با بیان این که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل این دو واحد صنعتی برطرف شود، از نماینده مردم دورود و ازنا خواست از این پس به‌صورت مستمر پیگیر وضعیت واحدهای راکد و نیمه‌فعال و فرصت‌های اشتغال‌زایی منطقه به ویژه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باشد و گزارش روند آن را به‌صورت مستمر به ریاست مجلس ارائه نماید.
در این دیدار نماینده مردم دورود و ازنا خواستار سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به منطقه و بازدید میدانی برای حل مسائل استان شد که مورد موافقت رئیس محترم مجلس قرار گرفت.

تأکید رئیس مجلس بر فعال‌سازی واحد‌های صنعتی دورود و ازنا

 
خبر: ظفر پاپی

دیدگاه‌ها  

#1 سالاروند 1399-05-23 16:36
نمایندگان و مسئولان لُرستان کارخانجات تعطیل را درست کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا