یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: اگر استان یا شهرستانی در وضعیت هشدار یا قرمز قرار ندارد به این معنا نیست که عاری از ویروس است و تمام مناطق کشور در معرض خطر بیماری هستند.
به گزارش یافته، دکتر سیما لاری ضمن تشریح وضعیت استان‌های کشور گفت: استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تمام مناطق کشور در معرض خطر بیماری هستند، از همه مردم درخواست کرد تا با پایبندی به رعایت اصول سه‌گانه بهداشتی شامل فاصله‌گذاری فیزیکی یک و نیم تا دو متر، شست و شوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک با کمک هم شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری در کشور باشیم.
 
 
226 بیمار دیگر قربانی کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته، ۲۲۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۵۶۹ نفر رسید.
دکتر سیما لاری افزود:‌ از دیروز تا امروز ۹ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۸۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.
وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۰۱ هزار و ۵۳۰ نفر رسیده است، افزود:‌ ‌خوشبختانه تا کنون ۲۶۱ هزار و ۲۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۴۰۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تاکنون دو میلیون و ۴۳۱ هزار و ۸۰۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-05-09 16:00
جناب روحانی فرمودند تا چند روز آینده شرایط
بهتر خواهد شد وآمار ها کاهشی خواهد شد
مردم اصلا نگران نباشند باتلاش مدیران کشوری
مشکل کرونا تا اول مهر ماه وشروع مدارس
کاملا بر طرف خواهد شد انشاالله.
نقل قول کردن
#2 فرهاد 1399-05-09 16:17
قرار بود کرونا رو شکست بدیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا