یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: در راستای مقابله با کرونا، پیگیر افزایش امکانات درمانی هستیم.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ سید "موسی خادمی" در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که به‌صورت ویدئوکنفرانس به ریاست دکتر روحانی با محوریت آخرین وضعیت بیماری در کشور برگزار شد؛ گفت: عمده مطالب مطرح‌شده در جلسه امروز اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا برای مقابله با این بیماری بود که رئیس‌جمهور بر آن‌ها تأکید داشت.
وی، با اشاره به‌ضرورت اجرای مصوبات ستاد در استان، اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم در این رابطه و به‌خصوص موضوع استفاده از ماسک در مراکز عمومی وادارات، عدم برگزاری مراسم عروسی و ترحیم و در بحث اجاره مسکن طبق مصوبه ستاد عمل کنند و با مجموعه دولت همکاری لازم را داشته باشند.
خادمی، بیان کرد: در سفر هفته اخیر معاون وزیر بهداشت تعداد ۳۸ تخت ICU برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی به مراکز درمانی استان اضافه شد که پیگیر افزایش این امکانات هستیم تا در فصل پاییز که احتمال افزایش تعداد مبتلایان وجود دارد، با کمبود مواجه نشویم.
 وی افزود: در جلسه امروز کاهش ساعت کاری یا ظرفیت نیروی ادارات استان‌ها مطرح نشد، البته در لرستان مصوبه مرخصی افراد دارای بیماری زمینه‌ای، مشکوک به ابتلا و دارای علائم، مادران باردار یا دارای فرزند کمتر از ۶ سال به‌منظور جلوگیری از حضور این افراد در محل کار در حال اجراست.
استاندار لرستان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد، در چند روز اخیر پلمپ تعدادی از تالارهای پذیرایی که اقدام به برگزاری مراسم کرده‌اند انجام‌گرفته و قانون در مورد تخلف آن‌ها اعمال خواهد شد.
 وی با تأکید بر برخورد قانونی با افرادی که در این ایام اقدام به برگزاری مراسم عروسی یا عزا با حضور مردم می‌کنند، گفت: طبق مصوبه ستاد برگزاری هرگونه مراسم جرم است و افرادی که حقوق دیگران را نادیده می‌گیرند و مرتکب این جرم می‌شوند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
استاندارخواستار اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر درزمینهٔ جلوگیری از برگزاری این قبیل مراسمات شد و گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده این موارد با تذکر و اطلاع‌رسانی، از برگزاری مراسم عروسی و ختم که محل تجمع هستند جلوگیری کرده و ما را در مقابله با کرونا یاری کنند.

اجرای مصوبات ستاد لازمه مقابله با کروناست



دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1399-04-28 15:53
فقط اجبار و زور، زبون خوش برای بعضی از مردم جواب نمیده .در قرن 21 وجود چنین انسانهای بی خیال و الکی خوشی جالبه!!!!انسان اولیه بهتر از این جماعت خطرو حس میکرد و می فهمید
نقل قول کردن
#2 مردم 1399-04-28 17:36
ای بابا یکی بره جلوی این هجم تجمع رو توی پارک کیو بگیره وحشتناکه حضور مردم اونجا بدون ماسک و راحت انگار نه انگار
نقل قول کردن
#3 مردم 1399-04-28 17:37
حضور مردم با این جمعیت و بدون ماسک تو پارک کیو شبا اصلا ترسناکه واقعا اینو پیگیری کنید خواهشا
نقل قول کردن
#4 مریم 1399-04-29 02:19
جناب استاندار لطفا یک هفته ادارات رو تعطیل کن آرامستانها و پارکها رو مسدود کن تمامی هتل و مسافرخانه ها رو پلمپ کن و درآخر از برگذاری عروسیها و فاتحه خوانی ها جلوگیری کرونا خودش میره
نقل قول کردن
#5 کارمند شهرداری 1399-04-29 02:21
لطفا دستور بده ادارات هروز یک ماسک رایگان بدن به کارمندان نشون الخصوص شهرداری خرم آباد بخدا پول خرید ماسک رو نداریم که بزنیم یافته جان عزیزت اینو بگوش آقای استاندار برسون حداقل شاید مقداری ماسک بهمون داد بزنیم کرونا نگیرم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا