یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون استاندار گفت: به طور میانگین در هر مراسم عروسی یا عزا تا ۵۰ نفر به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند.
به گزارش یافته، "محمود ثمینی" در بازدید از مراکز عمومی سطح شهر خرم‌آباد، وضعیت استان را به لحاظ شیوع بیماری کرونا رو به وخامت عنوان کرد و خواستار رعایت نکات بهداشتی توسط مردم شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: لرستان در چند هفته اخیر با رشد مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا مواجه شده است.
ثمینی با اشاره به اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازارهای سرپوشیده، پاساژها و اماکن عمومی دولتی و خصوصی، اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت کرونا به مدت ۱۰ روز تالارهای پذیرایی تعطیل خواهد بود و در رابطه با اجرای مصوبات ستاد، تیم‌های نظارتی از این اماکن بازدید کرده و در صورت بروز تخلف، برخورد قانونی انجام خواهد شد.
وی با اعلام این موضوع که مراسمات کانون شیوع بیماری کرونا هستند، تصریح کرد: با بررسی‌های انجام‌شده در هر مراسم عروسی یا عزا به‌طور میانگین تا ۵۰ نفر به بیماری مبتلا می‌شوند.
معاون استاندار افزود: با توجه به شرایط کنونی و تعطیلی تالارهای پذیرایی، مردم از برگزاری مراسم عروسی در منازل به دلیل عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اکیداً خودداری کنند.
ثمینی بیان داشت: روند رو به رشد ابتلا به کرونا به خصوص در چند روز اخیر موجب شده تا مراکز درمانی برای بستری کردن بیماران با مشکل مواجه شوند و در صورت ادامه این رویه ممکن است با فاجعه روبرو شویم.
ثمینی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم مجدانه می‌خواهیم به‌منظور کنترل وضعیت رو به وخامت استان، از حضور در تجمعات و برگزاری مراسم عروسی یا عزا خودداری کرده و استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1399-04-19 21:00
ازدواجی که سال دیگه به طلاق منتهی میشه چه فایده ای داره این جماعت هم دل خوشی دارن
نقل قول کردن
#2 علی 1399-04-20 00:58
سلام وقت بخیر ممنون میشم این پیام رو به گوش مسئولین رسید.

اوضاع اشتغال و مسکن لرستان نیست که هم مردم و مسئولین کامل به این امر واقف هستن و توجهی نمی کنن. در مورد کرونا هم دقیقا همینطوره چرا تا وقتی که شهر های بزرگ دیدن اوضاع کرونا خوب نیست دست به کار شدن. تعطیل کردن ادارات و...
بروجرد کرونا وارد ادارات نمیشه؟
تو خیابونا تو پارکا کرونا نیست؟
کادر درمانی چه گناهی کردن الان نزدیک به ۶ ماهه همش زجر و بدبختی بخاطر ندونم کاریه یه عده آدم بی توجه و بیخیال.
متاسفانه اون کسایی که کرونا میگیرن نه خودشون رعایت میکنن نه اعلام میکنن که بقیه ازشون فاصله بگیرن و... تا بقیه رو هم گرفتار نکنن ول کن نیستن.

کاش مسئولین یه فکر کنن اگه تعداد همینطور بالا بره تختی دربیمارستانی نمیمونه که بخوان کسیو بستری کنن.

علاج واقعه رو قبل از وقوع کنن
باتشکر
نقل قول کردن
#3 درمانده از همه جا 1399-04-20 01:56
سلام. کاش قانونی بود که جلوی مراسم عزا و عروسی گرفته میشد. بابا اینهمه فقیر تو استان هست پول و خرج اونا کنید اینهمه جوون مجرد اینهمه دختر بی جهیزیه اینجوری هم ثواب کردین هم سلامتی بقیه رو به خاطر ننداختین. التماس تفکر و مدیریت
نقل قول کردن
#4 میر 1399-04-20 10:14
لطفا دستور دهید ادارات با یک سوم نیرو فعالیت کنند یا آنها رو تعطیل کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا