یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در نشست با اعضای هیات مدیره آژانس‌های مسافرتی و گردشگری و اعضای انجمن هتل داران با اشاره به وضعیت نامناسب بیماری کرونا بر تعطیلی هتل‌ها و اماکن اقامتی تا تغییر اوضاع کنونی و مهار شیوع کرونا تاکید کرد.
 به گزارش یافته، سید موسی خادمی حوزه گردشگری را یکی از محورهای اصلی توسعه استان نامید که متأسفانه هم در گذشته به آن توجه کافی نشده و هم در سال‌های اخیر به دلیل موضوع سیل ۹۸ و شیوع کرونا به عنوان یک بخش اقتصادی مهم آسیب دیده و دچار خسارت شده است.
استاندار با اشاره به شرایط نامطلوب شیوع کرونا در استان لرستان گفت: تاکنون وضعیت استان لرستان در خصوص مدیریت بیماری کرونا به‌خوبی انجام شده است، اما شرایط امروز مناسب نیست و ضرورت همکاری همه مردم و رعایت عموم از ضروریات است.
 خادمی تصریح کرد: با توجه به امکانات محدود درمانی در مقابله با کرونا لازم است در مواردی سختگیری شده و همه مردم، پای‌کار بیایند و مقابله با بیماری کرونا فرهنگ‌سازی شود.

هتل‌ها و مراکز اقامتی لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1399-04-19 15:30
چرا وضعیت لرستان تو آمار هر روزه وزارت بهداشت نیست از این ور مسئولان استان از خطرناک بودن وضعیت میگن از طرفی شرایط رو به مرکز نشینان اعلام نمیکنن تا بدونن لرستان هم در چه وضعیتیه چی رو میخواین ثابت کنید میخواید، بگید خیلی عرضه داشتید و کرونا تو استان مهار شده بابا از خدا و روز قیامت بترسید برای اینکه خودتون رو خوب جلوه بدید آمارسازی و عادی انگاری نکنید وضعیت لرستان رو ...به خدا این مردم گناه دارن اینجوری خیلیا خیال میکنن وضعیت لرستان و خصوصا خرم آباد عادی و سفیده رعایت ها رو کنار میزارن......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا