یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت: به دنبال ارتقا امنیت اجتماعی، مأمورین انتظامی شهرستان خرم‌آباد در ۱۵ روز گذشته با انجام اقدامات پلیسی چند باند سرقت منهدم که ۷۳ نفر سارق دستگیر و ۱۲۷ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش یافته، سرهنگ عباس دولتشاهی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ۳۴۷ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت به دلایلی چون: فاقد پلاک، پلاک مخدوش، ایجاد مزاحمت برای شهروندان توقیف و روانه‌ی پارکینگ شدند.
وی افزود: با همکاری شهرداری خرم‌آباد، ۴۶ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و به‌منظور بازپروری تحویل کمپ‌های مجاز شده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد تصریح کرد: جهت مبارزه با قاچاق کالا و مفسدان اقتصادی، تعداد ۸ محموله‌ی قاچاق به ارزش بیش از ۸۵ میلیارد ریال توقیف و تعداد ۱۳ نفر در همین خصوص دستگیر و تحویل محاکم قضایی شدند.
سرهنگ دولتشاهی خطاب به هنجارشکنان بیان کرد: به افرادی که بر هر نحو به انجام اعمال محرمانه و همجارشکنانه دست می‌زنند، هشدار می‌دهیم پلیس و دستگاه قضایی با قاطعیت تمام و بدون اغماض با آنان برخورد خواهد شد.
صبح چهارشنبه ۱۸ تیرماه در حضور سرهنگ عباس دولتشاهی فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد و جعفر طولابی فرماندار شهرستان خرم‌آباد در محوطه‌ی حیاط فرماندهی انتظامی خرم‌آباد، بخشی از کشفیات نیروی انتظامی طی دو هفته‌ی گذشته در مقابل چشمان خبرنگاران به نمایش گذاشته شد.



خبر: رضا طولابی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 افلاک 1399-04-18 22:30
سلام چند وقتی هست که به علت گرانی اجناس و لوازم وحتی مواد غذایی دزدی زیاد شده و متسفانه کسی نیست که برخورد کنه .
خواهش داریم از پلیس نیرو انتظامی و دستگاه قضا برخورد کنه از زمانی که زندانی ها ازاد شدن به خاطر کرونا دزدی زیاد شده علنی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا