یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی احکامی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، «کورش احمدی» به عنوان مدیر جدید اداره آموزش‌وپرورش پلدختر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رومشگان و رئیس اداره آموزش‌وپرورش منطقه طرهان منصوب شدند.
سه انتصاب در اداره کل راه و شهرسازی استان لرستانبه گزارش یافته، امروز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش‌وپرورش پل‌دختر که با حضور نصرالله بازگیران معاون آموزشی اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان صورت گرفت، «کورش احمدی» به‌عنوان مدیر جدید آموزش‌وپرورش پل‌دختر معرفی شد.
در این مراسم، از زحمات ۲ سال و هفت‌ماهه رضا شاهمرادی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش پل‌دختر قدردانی شد.
کورش احمدی از نیروهای بومی شهرستان پل‌دختر، دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد ادبیات عرب، با ۳۰ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش، مدیریت آموزش و پرورش معمولان را در کارنامه خدمتی خود دارد.
وی پیش از این به عنوان دبیر دبیرستان‌های شهرستان رباط‌کریم تهران مشغول تدریس بوده است.
 
دو انتصاب در شهرستان رومشگان و منطقه طرهان
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رومشگان و رییس اداره آموزش و پرورش منطقه طرهان منصوب شدند.
سید عیسی سهرابی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان لرستان، امروز در مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش رومشگان ضمن تقدیر از تلاش‌های ولی اله علی مدد، حکم انتصاب محمد طرهانی، مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان رومشگان را به وی ابلاغ کرد.
محمد طرهانی، پیش از این در سمت‌های معاون پرورشی و تربیت‌بدنی رومشگان و طرهان و مدیر آموزش و پرورش رومشگان خدمت کرده است.
همچنین در مراسم معارفه رییس آموزش و پرورش منطقه طرهان با تقدیر از تلاش‌های بهرام عالی پور، حسنعلی مرادی دلفانی به سمت رییس آموزش و پرورش این منطقه منصوب شد.
گفتنی است حسنعلی مرادی دلفانی با 29 سال سابقه خدمت پیش از این در سمت معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه طرهان، کارشناس حراست و کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش طرهان خدمت کرده است.

سه انتصاب جدید در آموزش‌وپرورش لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 طبیعت 1399-03-15 09:39
موج تعویض ها شروع شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا