یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم گفت: مایه تاسف است کسی که داعیه‌دار محیط‌زیست است، بی مسئولانه در مورد محیط‌زیست اظهارنظر می‌کند.
به گزارش یافته، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم گفت: براساس برآورد کارشناسان هر درخت بلوط 3 میلیارد تومان ارزش‌گذاری می شود و باید بررسی شود که آتش‌سوزی‌های اخیر چه خساراتی را به کشور تحمیل کرد؛ نتیجه نوع نگاه کلانتری رئیس سازمان محیط‌زیست، آتش‌سوزی‌های اخیر است و مایه تاسف است کسی که داعیه‌دار محیط‌زیست است، بی مسئولانه در مورد محیط‌زیست اظهارنظر می‌کند.
وی خطاب به رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: افرادی در تشکیلات عریض و طویل محیط‌زیست با اجرای طرح‌هایی به دنبال به خطر انداختن سلامت مردم هستند؛ ضروری است از فعالیت افراد رانت خوار در محیط‌زیست جلوگیری شده و همچنین کمترین خواسته ما استعفای کسانی است که در آتش‌سوزی‌های زاگرس کوتاهی کرده اند.
شایان ذکر است امروز (دوشنبه، 12 خرداد) نشستی با حضور نایب رئیس مجلس، نمایندگان استان‌های زاگرس‌نشین و مسئولانی از محیط زیست، وزارت دفاع و مراتع و آبخیزداری به منظور بررسی علت آتش‌سوزی‌های دامنه‌دار در جنگل‌های بلوط زاگرس برگزار شد.

دیدگاه‌ها  

#1 میشه لوع 1399-03-13 00:18
دورود بر شما کاش موضوع انتقال آب از زاگرس را هم ذکر می کردید بسیار جالب بود رای مردم حلالتان باشد
نقل قول کردن
#2 علی 1399-03-13 10:51
توی همون الیگودرز افرادی که غیر قانونی
زمین‌های کشاورزی رو تغییر کاربری دادن و
دست درازی به محیط زیست کردن زیاد هست
بگردید پیدا می‌کنید. جوینده یابنده است.
نقل قول کردن
#3 شهروند 1399-03-13 11:23
با سلام
اقای خدابخشی نماینده ی محترم الیگودرز.ممنون از احساس مسئولیت شما در قبال محیط زیست زاگرس؟!!!
ایا خبر دارید در حوزه ی نمایندگی شما چه اتفاق ناگوارتری نسبت به اتش سوزی در حال اتفاق است؟!!!
آتش گرفتن جنگل ها یک اتفاق ناگواری و غمگین است اما با این حال امیدی به احیا و بازسازی طبیعت می‌باشد اما یک سری اعمال هستند که باعث تخریب منجر به نابودی تدریجی طبیعت میشوند، که این اتفاق ناگوار در دو عرصه ی بکر طبیعت زاگرس در حال رویدادن است.۱.جاده دسترسی الیگودرز به دریاچه گهر ۲.جاده ی الیگودرز به لالی که هر روز شاهد شکستن و قتل عام بلوط ها در زیر بولدیزر و گریدل هستیم.شما فکر کنید با احداث این جاده ها چه تعداد جاده ی روستایی به مرور به این جاده ها وصل می‌شوند و با توجه به پوشش غالب جنگلی منطقه چه تعداد درخت قلع و قمع میشوند!!! اقای خدابخشی به خدا درختانی که درباریان صحبت میکنم همان درختان بلوط هستن.
نقل قول کردن
#4 ازنا 1399-03-13 11:32
اقای خدابخشی آتشی گسترده تری در منطقه ی نمایندگی شما چند سالی است که به جان جنگل های الیگودرز افتاده و همین الان در حال از بین بردن بلوط ها است.جادسازی های بدون مطالعات زیست محیطی به جان جنگل ها افتاده.
نقل قول کردن
#5 مسعود خادمی 1399-03-22 13:00
جناب خدابخشی عزیز

جاده سازی ها در دل مناطق حفاظت شده در حوزه ی نمایندگی شما از هزاران آتش بدتره ، حداقل بعد از آتش سوزی امید به رویش هست ولی جاده های مورزرین تاپله و لالی نابودی ابدی به جای میزاره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا