یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشوری؛ زمین‌لرزه‌ای به‌شدت ۴ ریشتر در ساعت 1:46 بامداد امروز و در عمق 16 کیلومتری زمین ‌«فیروزآباد» را لرزاند.
بروجرد لرزید - یافتهبه گزارش یافته، این زمین‌لرزه به مرکزیت فیروزآباد در ساعت یک و ۴۶ دقیقه و ۱۱ ثانیه در عمق ۱۶ کیلومتری زمین رخ داد.
 طول و عرض جغرافیایی این زمین‌لرزه به ترتیب ۴۸.۷۶ و ۳۳.۸۰۵ بود.
با وقوع این زلزله، مردم خرم‌آباد، الشتر، بروجرد و دیگر شهرهایی که این زمین‌لرزه در آن احساس شده از منزل خارج‌شده و در خیابان‌ها و معابر هستند.
بسیاری از شهروندان بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا و بدون استفاده از ماسک و دستکش در معابر حضور یافتند.
به دنبال وقوع زلزله در برخی شهرهای استان، فرمانداری‌های خرم آباد، چگنی، سلسله و دلفان به حالت آماده باش درآمدند.
همچنین یگان لشکر ۸۴ خرم آباد در استان لرستان در آمادگی کامل جهت کمک رسانی به هم استانی‌ها است.
تاکنون گزارش خسارتی اعلام نشده است.
شایان ذکر است روز چهارشنبه نیز زلزله ۵.۱ ریشتری فیروزآباد را لرزاند.
 
 
 زلزله در استان تهران
زمین لرزه ۵ و ۱ دهم ریشتری بامداد امروز دماوند ۲۵ پس لرزه داشت.
این زمین لرزه ساعت ۴۸ دقیقه بامداد به بزرگی ۵/۱ ریشتر تهران و برخی شهر‌های اطراف را لرزاند.
 مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران محل وقوع زمین لرزه را روستای «وادان» در مرز استان‌های مازندران - تهران و حوالی شهرستان دماوند و در عمق ۷ کیلومتری زمین اعلام کرد.
بعد از زلزله به دستور وزیر ورزش و جوانان برای اسکان مردم درب‌های استادیوم آزادی، تختی، کشوری شیرودی و انقلاب برای استقرار مردم باز شد.
 بوستان‌های شهر تهران هم بروی مردم باز بودند.
 زلزله دماوند در البرز، مازندران، قزوین، قم و زنجان هم احساس شد.
ده‌ها پس‌لرزه بیشتر از دو ریشتر در این مناطق رخ داده است.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سلامت مردم 1399-02-19 22:10
متأسفانه چوپانان همه‌جا رو مرتع می‌بینند و گله‌های گوسفند را به پارک زیباکنار خرم‌آباد و پارک کاسیت در ورودی شهر می‌آورند و خیال می‌کنند شهرداری، این چمن ها را برای دامهای آنان کاشته‌است! در تبریز وجود هرگونه دام در 50 کیلومتری شهر ممنوع است! خواهش می‌کنم ماموران شهرداری، بهداشت و مردم با آنان برخورد کنند. مردم روی این چمن ها می‌نشینند بعد چوپانان گله گوسفند را به حریم شهری می‌آورند! آیا سلامت مردم ملاک نیست؟
نقل قول کردن
#2 میشه لوع 1399-02-21 01:04
دو تا زلزله یکسان در دوتا شهر تهران و خرم آباد اتفاق افتاد هر کدام تقریبا 5/1 در مقیاس ریشتر هر گفته میشود زلزله تهران یا همان دماوند 4/6 ریشتر بوده است راجب خرم آباد هیچ سر و صدایی نشد حتی بیشتر شبکه خبری داخلی هیچ اشاره هم نکردند ولی راجب دماوند که نزدیک تهران بود چه غوغایی بر پا شد همه سریع دستور دادند بگیرید و ببندید آماد باش همه استانها و همه ارگان سریع وارد عمل شدند شبکه خبری همه پخش زنده داشتند و کارشناسان مختلف نظر می دادند و اینجا دقیقا تبعیض منطقه ای یا شاید نژادی نمایان شد و مشخص شد که بعضی از مناطق در ایران اضافه هستند و هر بلایی سرشان بیاید حقشان است و حتی کتمان خبری می کنند چه برسد که بخواهند کاری انجام دهند همانطور که معاون اول رئیس جمهور شب سیل لرستان در خرم آباد بود ولی وقتی قضیه جدی است به هر وسیله متوسل شد تا از لرستان فرار کند و هنوز هم خرابی های سیل درست نشده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا