یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: کماکان اصل بر رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است.
به گزارش یافته، محمود ثمینی در جلسه ویدئو کنفرانس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا استان گفت: طبق گزارشات واصله از دانشگاه علوم پزشکی آمارها حکایت از کنترل بیماری کرونا در استان دارد که نتیجه مجموعه اقدامات و همکاری‌های خوب مردم، صنوف، دست‌اندرکاران، کادر درمانی و سایر عوامل است.
ثمینی با اشاره به اینکه تصمیمات استانی به تبعیت از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است، اظهار داشت: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی به ستاد استانی مبنی بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و با توجه به در پیش بودن روز و هفته کارگر، هرگونه تجمعی که منجر به شیوع بیماری کرونا شود ممنوع است.
وی در ادامه تأکید کرد: برنامه‌ریزی آموزشی تحت عنوان شبکه شاد که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است در بخش‌هایی که تحت پوشش نیستند، دستگاه‌های اجرایی مخابرات، زیرساخت و آموزش‌وپرورش مشکلات موجود را رفع کنند و ستاد مشارکت‌های مردمی با همکاری مردم و خیرین درزمینهٔ تهیه تبلت برای دانش آموزان بی‌بضاعت و خانواده‌هایی که به گوشی هوشمند دسترسی ندارند اقدام کنند.
معاون استاندار با توضیح اینکه که کماکان اصل بر رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در رابطه با حمل‌ونقل عمومی دستورالعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ابلاغی به فرمانداری‌ها و شهرداری‌های سراسر استان، تأکید بر رعایت اصول بهداشت فردی و استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در وسایل نقلیه عمومی دارد.
ثمینی در پایان تصریح کرد: به منظور جمع‌آوری معتادان متجاهر با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، این افراد طی چند روز آینده از سطح شهرها جمع‌آوری و پس از انجام تست بیماری کرونا، در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش در اختیار دانشگاه علوم پزشکی جهت درمان قرار گرفته و در غیر این صورت به نقاهتگاه ماده ۱۶ به منظور نگهداری و مراقبت منتقل می‌شوند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 میشه لوع 1399-02-12 10:12
اگر تحت کنترل است لطفا کاری کنید یک دفعه از شرش راحت بشویم آخر من معنی این زیر نظر داریم و از نزدیک رصد می کنیم و محکوم می کنیم و تحت کنترل است را نفهمیدم !
نقل قول کردن
#2 خایدالو 1399-02-12 22:48
تقریبا نزدیک به دو هفته هست ضدعفونی خیابان ها رو رها کردید! شهرداری،سپاه،ار تش باید ضد عفونی کردن معابر دوباره شروع کنن
نقل قول کردن
#3 فرزاد 1399-02-13 08:34
اگه همه ماسک درست و سالم بزنیم ، راحت کنترل میشه ، هیچ چیزی مثل ماسک موثر نیست...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا