یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان گفت: لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های استان یک مطالبه عمومی است و در سال ۱۳۹۹ بدون وقفه تداوم خواهد یافت.
به گزارش یافته، رضا میرزایی در بازدید از طرح‌های ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های شهرستان خرم‌آباد در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های سیل اظهار داشت: در ۱۶۴ نقطه از استان شامل ۳۶ پروژه بازسازی تأسیسات آبی، ۳۷ پروژه ایستگاه هیدرومتری (شامل ۱۶ پروژه ساخت و ۲۱ پروژه مرمت و بازسازی) و ۹۱ بازه کاری مهندسی رودخانه شامل ۶۷ جبهه کاری لایروبی و ۲۴ نقطه ساماندهی رودخانه)(مشغول فعالیت هستیم و در مجموع تاکنون بیش از یک‌صد کیلومتر از نقاط اضطراری و اولویت‌دار رودخانه‌های سطح استان لایروبی شده است.
وی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سیل از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد متغیر است و بسیاری از پروژه‌ها ازجمله یک‌صد کیلومتر لایروبی که جزء تعهداتمان بوده و همچنین پروژه‌های ساماندهی روستاهای چم دیوان، زوراندول، افرینه، جلگه، روبند، پیچ بابابهرام، اردوگاه ملاوی، گل گل و تیمورآباد به طور ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و کل اعتبارات سیل تا پایان سال مالی به طور کامل جذب می‌شود.
میرزایی با بیان اینکه ویروس کرونا نمی‌تواند فعالیت‌های ما را متوقف کند، اظهار داشت: اگر اعتبارات به‌موقع اختصاص یابد با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های حوزه آب را بدون وقفه ادامه می‌دهیم.
وی افزود: از بازه زمانی ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۸ تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش چغلوندی شهرستان خرم‌آباد و با هماهنگی بخشدار منطقه، در هفت نقطه در روستاهای سراب نرم، تپه گُجی، داربلوط، شاه جمشیدی، سراب ملکی و محدوده‌های شهر چغلوندی ۱۸ کیلومتر لایروبی انجام شده است و هم اکنون نیز ادامه دارد.
مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: از ۵ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ نیز ساخت دایک حفاظتی روستاهای ده محسن خرم‌آباد، لایروبی روستای سالی بزرگ، طرح‌های ساماندهی روستاهای چم گرداب، زورانتل، دمرود افرینه، لایروبی در چهار نقطه از شهر نورآباد و بسیاری از نقاط دیگر استان ادامه دارد.
میرزایی با بیان اینکه نقش مثبت و تأثیرگذار لایروبی‌ها و طرح‌های ساماندهی رودخانه در سیل ۷ اسفندماه ۹۸، باعث افزایش ظرفیت آبگذری رودخانه‌ها و مانع از خسارت به مراکز جمعیتی و تأسیسات جنبی آن‌ها شده تأکید کرد: لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های استان یک مطالبه عمومی است و در سال ۱۳۹۹ بدون وقفه ادامه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: جهت شفاف‌سازی اقدامات انجام شده، همه خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌تواند با هماهنگی روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای از پروژه‌های سیل سطح استان بازدید و گزارش تهیه نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-01-21 09:51
لایروبی پیش کش دیروز داشتم از خیابان چهارباغ
گلدشت میرفتم با اون ترافیک وآسفالت کم عرض
دنبال علت ترافیک بودم دیدم بله دارن آسفالت
رو میکنن ودر قسمت ماشین رو دارن محلی به عرض
دومتر در هر دوطرف خیابان مسیری برای تردددوچرخه!!!!!
ایجاد میکنن خدایی از ارگانها که دلسرد شدیم
اما واقعا مردم فهیم اون منطقه باید جلوی این طرحهای
غیر اصولی رو بگیرن......
باتشکر از سایت یافته.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا