یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس در واکنش به تفاوت بسیار بالای درصد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در شهرستان الیگودرز نسبت به کل کشور گفت: علت این موضوع باید بررسی و تحلیل شفافی توسط مسئولان مربوطه درباره آن ارائه شود.
وزارت نیرو در تخصیص آب به استان لرستان کوتاهی کرده استبه گزارش یافته، محمد خدابخشی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به تفاوت بسیار بالای درصد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در شهرستان الیگودرز نسبت به استان لرستان و حتی کل کشور گفت:‌ متاسفانه درصد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در الیگودرز چند برابر درصد فوتی‌های کل کشور است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس تاکید کرد:‌ با وجود پیگیری‌های انجام‌شده تاکنون پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان ذی‌ربط دریافت نکرده‌ام و علت این موضوع روشن نشده و تحلیل درستی هم در این مورد ارائه نشده است.
وی ادامه داد: آمار امروز فوتی‌های کل کشور بر اساس اعلام جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از میزان 60 هزار و پانصد نفر مبتلا به کرونا 3 هزار و هفت‌صد و سی‌ونه نفر بوده است که حدود 6 درصد می‌شود.
خدابخشی تصریح کرد: همچنین مطابق آمار روز 14 فروردین در استان لرستان از مجموع 819 نفر مبتلا به کرونا 70 نفر فوت کرده‌اند که حدود 8 درصد می‌شود.
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: در شهرستان الیگودرز بر اساس آمار روز گذشته از مجموع 36 نفر 8 نفر فوتی داشته‌ایم که درصد آن حدود 22 می‌شود و مطابق اعلام امروز مسئولان در شهرستان الیگودرز از 43 نفر بیمار مبتلا به کرونا 9 نفر فوت شده‌اند که حدود 20 درصد می‌شود.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس با تاکید براینکه علت تفاوت فاحش درصد فوتی‌ها در حوزه انتخابیه من نسبت به کل کشور باید بررسی و تحلیل روشن و شفافی توسط مسئولان مربوطه درباره آن ارائه شود، گفت: ضرورت دارد، توجه ویژه‌ای به این شهرستان انجام شود بنابراین ضمن قدردانی از زحمات آقای نمکی وزیر بهداشت و درمان، می‌خواهم تیمی را مسئول بررسی این موضوع کرده و مشخص کند، علت بالا بودن درصد فوتی‌ها در شهرستان الیگودرز چیست و راهکارهای لازم برای جلوگیری از این موضوع را هم مشخص و اعلام کنند.

نماینده الیگودرز خواستار شد: علت تفاوت فاحش درصد فوتی‌های ناشی از کرونا مشخص شود

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا