یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمّد رزم رییس کل دادگستری استان به همراه جمعی از معاونین و قضات به طور سرزده از زندان پارسیلون خرّم آباد بازدید به عمل آوردند.
به گزارش یافته، در این بازدید 6 ساعته رییس کل دادگستری لرستان و هیأت همراه با متهمین و محکومین بندهای مختلف زندان پارسیلون خرّم آباد ملاقات و ضمن استماع مطالب آنان، دستورات قضایی لازم در راستای تسریع در تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های متهمین، اجرای دقیق و کامل دستورالعمل عفو نوروزی، دستورالعمل مرخصی نوروزی ونیز استفاده از نهادهای ارفاقی موضوع قانون مجازات اسلامی را صادر نمودند.
رئیس شورای قضایی لرستان همچنین با اشاره به ضرورت ارتقاء بهداشت فضای نگهداری مددجویان و تأمین اقلام مورد نیاز بر مراقبت هرچه بیشتر در این زمینه و تمدید مرخصی زندانیان واجد شرایطی که اخیرا" به مرخصی اعزام شده‌اند به لحاظ جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید نمود.
این مقام ارشد قضایی استان با ارزیابی شرایط حفاظت فیزیکی زندان پارسیلون، ضرورت تأمین اعتبارات عمرانی و تجهیزات و تعمیر اداره کل زندان‌های و اقدامات تأمینی و تربیتی استان لرستان را یادآور و نکات لازم در این زمینه را به مدیران مربوطه ابلاغ نمودند.
همچنین با تصمیم رئیس کل دادگستری استان لرستان مقرر شد تا رییس دادگاه انقلاب اسلامی مرکز استان و دادرسان دادگاه انقلاب اسلامی مستقر در حوزه‌های قضایی تابعه با حضور منظم و مستمر در زندان و برگزاری جلسات رسیدگی به‌صورت فوق‌العاده نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مربوطه و صدور حکم مقتضی اقدام نمایند.




دیدگاه‌ها  

#1 نعمت اله دالوند 1399-01-18 13:51
سلام درگیری و قتل چندین نفر در روستای رنگرزان. زاغه اتفاق افتاده لطفا پیگیری نمایید
نقل قول کردن
#2 فرهنگی 1399-01-18 16:18
باسلام وتبریک سال جدید وخدا قوت خواهشمند است نامه هایی که از تهران جهت بررسی خدمتتان رسیده را لطف کنیدخودتان به خاطر خداپیگیری کنید یا به قضات قابل اعتماد خود جهت بررسی بدهید وجواب بدهند تشکر
نقل قول کردن
#3 شهروند 1399-01-19 23:53
سلام و دورود به مدیر دلسوز جناب رزم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا