یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست جمعیت هلال‌احمر خرم‌آباد از غربالگری ۸۳ هزار نفر در ورودی و خروجی‌های این شهرستان توسط اعضای هلال‌احمر برای جلوگیری از شیوع کرونا غربالگری خبر داد.
به گزارش یافته، مجتبی محمدی جمعه 15 فروردین‌ماه در سخنانی، اظهار داشت: ۸۳ هزار و ۱۵۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در خرم‌آباد توسط جمعیت هلال‌احمر غربالگری شدند.
وی، گفت: سه پست غربالگری از سوی هلال‌احمر خرم‌آباد به‌ویژه در مبادی ورودی و خروجی مستقر شده‌اند که در این پست‌ها کارهای غربالگری از جمله تب سنجی و شناسایی افراد مشکوک با علائم ابتلاء به کرونا و آموزش مراقبت‌های بهداشتی انجام شده است.
سرپرست جمعیت هلال‌احمر خرم‌آباد، افزود: ۹۸ نفر از امدادگران، داوطلبان و جوانان در این طرح فعالیت دارند و تاکنون از سوی هلال‌احمر خرم‌آباد تعداد ۲۰۰۰ عدد ماسک و دستکش در بین مردم توزیع شده است.
محمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان و تمامی اعضای شرکت کننده در این طرح، بیان داشت: جمعیت هلال احمر در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای کاهش انتشار این ویروس فعالیت دارد و در بحث آموزش مراقبت‌های بهداشتی به مردم بیشترین تلاش را دارد.
 
غربالگری ۳۱۸۲۵ نفر در مبادی ورودی بروجرد
رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد گفت: ۳۱۸۲۵ نفر در مبادی ورودی شهرستان بروجرد غربالگری شدند.
محمد کرمی افزود گفت: طرح غربالگری و تب سنجی از تاریخ ۱۷ اسفندماه سال گذشته اجراء و در تاریخ ۱۳ فروردین‌ماه سال جاری در خوزه جمعیت هلال‌احمر به پایان رسید.
وی ادامه داد؛ این طرح با حضور بیش از ۵۰ نفر از نجاتگران حوزه امداد و نجات و بیش از ۵۰ نفر از نیروهای واحد جوانان و داوطلبان اجراء شد که در این بازه زمانی تعداد ۳۱۸۲۵ نفر و ۷۹۵۶ خودرو در ۳ پست غربالگری در میدان آیت‌الله بروجردی، میدان زائران کربلا و میدان شهید سردار سلیمانی اشترینان غربالگری شدند.


غربالگری 115 هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی خرم‌آباد و بروجرد



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا