یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: تمام تلاش خود را برای حمایت از امورات خیریه موسسه محکم انجام می‌دهیم.
به گزارش یافته، موسی خادمی در دیدار با مدیرعامل موسسه خیریه محکم که با حضور معاون سیاسی و دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، اظهار داشت: بیماری‌های ناهنجاری مادرزادی در استان لرستان هم وجود دارد و گاهاً افرادی هستند که شاید تا آخر عمر هم از بیماری خود مطلع نباشند.
وی با بیان اینکه موسسه خیریه محکم، کار خوبی را برای درمان این بیماران در لرستان آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: هر کمکی که از مجموعه استان بتوانیم برای حمایت از این کار خیر انجام می‌دهیم.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی این کار نیکو در صداوسیما و همچنین رسانه‌های استان صورت گیرد، افزود: تقاضا داریم خیرین استان و همچنین خارج از استان هم برای حمایت از این موسسه حمایت‌های خود را انجام دهند.
خادمی همچنین گفت: به‌زودی جلسه‌ای ویژه لرستان با حضور خیرین لرستانی و همچنین سایر استان‌ها در تهران برگزار خواهیم کرد که بتوانیم در حمایت از این اقدام نیکو گام مثبتی برداریم.
 
 
دیدار مدیرعامل موسسه خیریه محکم با امام‌جمعه خرم‌آباد
مدیر عامل این موسسه در اولین برنامه‌ی کاری خود در لرستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و طاهری رئیس هیأت امنا این موسسه نیز حضور داشتند.
تعامل و همکاری همه‌جانبه برای ارائه‌ی خدمات رایگان این موسسه در لرستان محور گفتگو در این دیدار بود.
این موسسه خیریه خدماتی در خصوص درمان بیماران ناهنجاری مادرزادی ارائه می‌دهد.
خدمات درمانی این موسسه شامل درمان 40 بیماری ناهنجاری مادرزادی می‌باشد.
این موسسه از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون 6000 بیمار ناهنجاری مادرزادی را در کشور تحت پوشش دارد و تا کنون مراکزی در 12 استان کشور راه‌اندازی کرده است.
دفتر این موسسه در خرم‌آباد به آدرس بلوار ولایت، بین نگارستان 16 و 17 دفتر مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان مشغول ارائه‌ی خدمات می‌باشد.




استاندار لرستان خبر داد؛ از موسسه خیریه محکم حمایت می‌کنیم

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1398-10-04 21:26
یافته جان موسسه خیریه محک یا محکم؟ شما محکم نوشتید
------------
یافته: موسسه محکم صحیح است و با موسسه محک تفاوت دارد
نقل قول کردن
#2 چنگایی 1398-10-06 00:20
جناب استاندار خرم آباد هیچ کارخانه بزرگی ندارد اکثر جوانان بیکارند خواهش میکنم مثل سایر استانها حداقل این پارسیلون و چرم و پوست را دوباره فعال کنید
نقل قول کردن
#3 محمدقلب ایران لرستان 1398-10-06 07:41
در زمان استاندار قبلی آمار لرستان در رده میانی استانهای کشور بود گفتیم با آمدن خادمی به رده های برتر می رسد ولی با فعالیت های ضعیف همه آمار از تورم تا اقتصاد همش در ۳ رتبه آخر است که این فاجعه است برای لرستانی که اصالت ایران است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا