یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: احتمال برقراری دوباره کمک‌هزینه دارو برای بیماران خاص و صعب‌العلاج وجود دارد.
به گزارش خبرنگار خبری یافته؛ امین حسنوند در نشست خبری که صبح امروز در محل سالن جلسات سازمان اداره کل غذا و دارو استان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته دو میلیارد تومان اعتبار برای تامین داروی بیماران خاص هزینه شده است.
وی بیان کرد: جهت حمایت از این بیماران با هماهنگی‌های که با استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، از وزیر بهداشت درخواست کمک‌هزینه بیماران صعب‌العلاج با توجه به محرومیت استان داشتیم که با رایزنی‌های انجام‌شده با معاونت غذا و داروی کشور احتمال دارد این کمک‌هزینه دوباره برقرار شود.
حسنوند گفت: بعضی داروهای قاچاق در استان وجود دارد و داروخانه‌هایی هم هستند که این داروها را توزیع می‌کنند که با هماهنگی تعزیرات حکومتی و اداره اماکن و کارشناسان معاونت غذا و دارو این داروخانه‌ها شناسایی و مطابق با قوانین از هفته آینده با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.
‌ وی با اعلام این‌که هفته آینده هم چند داروخانه متخلف در این رابطه پلمب می‌شود، افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه خریدوفروش داروی قاچاق، موارد را به معاونت غذا و دارو اطلاع دهند.
معاون غذا و دارو لرستان در خصوص دونرخی بودن قیمت بعضی داروها گفت: علت این امر به نوع برند دارو و اروپایی و شرقی بودن مواد اولیه آن و یا فاکتور زمان خرید آن بستگی دارد.
وی افزود: واکسن آنفلوانزا در استان به‌صورت کامل در داروخانه‌های دولتی و منتخب بخش خصوصی وجود دارد که و تاکنون ۱۱ هزار قرص ضدویروس آنفلوانزا وارد استان شده و 8 هزار از این دارو در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی تحت نظارت معاونت بهداشتی دانشگاه توزیع شده است.

خبر:آقایی چگنی



واکسن آنفلوانزا به حد کافی در لرستان توزیع شده است

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1398-09-13 17:34
واکسن انفلونزا نیست من دیروز و پریروز کل داروخانه های خرم اباد را برای یک عدد واکسن گشتم حتی اگه داشته باشند الکی میگن نیست لطفا نظارت را بیشتر کنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا