یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جشنواره سالانه بلوط از ۹ تا ۱۳ آذر در دانشگاه تهران در حال برگزاری است.
به گزارش یافته، پنجمین جشنواره سالانه بلوط از ۹ تا ۱۳ آذر با حضور عموم علاقه‌مندان، برخی مسئولین کشوری و ستارگان ورزش و هنر در دانشگاه تهران‌ در حال برگزاری است.
دبیر جشنواره بلوط در معرفی جشنواره گفت: شروع جشنواره از 9 آذر و با برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و میراث فرهنگی با غرفه‌های لباس محلی، صنایع‌دستی اقوام، غذاهای محلی، عکس طبیعت و عشایر بوده و تا ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۳ آذر ادامه دارد.
سید وحید موحدی با اشاره به برگزاری جشن افتتاحیه که عصر یکشنبه 10 آذرماه برگزار شد، افزود: این جشنواره علاوه بر نمایشگاه شامل دو همایش با محوریت تجلیل از نقش‌آفرینان عرصه‌های اجتماعی ازجمله یاریگران مردم مناطق سیل‌زده کشور است که در اولین همایش شخصیت‌های ورزشی و هنری و فرهنگی و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر مناطق سیل‌زده کشور تجلیل شدند.
وی اهداف جشنواره را معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های فرهنگی اقوام، ترغیب جوانان به فعالیت‌های ارزشی اجتماعی و تلاش در راستای کم کردن مشکلات اقوام و عشایر و ایجاد فضای متنوع نشاط و شادی عنوان نمود.
موحدی در ادامه از استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان به فرهنگ بومی و مسئولین حمایت‌کننده و ورزشکاران و هنرمندان ملی در طی چهار دوره گذشته جشنواره تشکر و قدردانی نمود.
وی همچنین اجرای موسیقی لری توسط استاد محمد میرزاوندی بزرگ حماسی خوان کشور با ترانه مشهور و ماندگار "دایه‌دایه وقت جنگه"، مجری‌گری عبدالله روا مجری برنامه ورزشی ویدئو چک، شعرخوانی محلی لری، اجرای موسیقی پاپ توسط حامد محضر نیا، برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری دیگر را از بخش‌های افتتاحیه این جشنواره برشمرد.
این جشنواره سالانه توسط گروهی خودجوش از جوانان فرهنگی مناطق مختلف کشور و با همکاری نهادهای فرهنگی اجتماعی برگزار می‌شود.
مکان جشنواره دانشگاه تهران واقع در میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، تالار چمران دانشکده فنی و زمان همایش اختتامیه تجلیل از کارآفرینان ملی سه‌شنبه 12 آذر ساعت ۱۴:۳۰ خواهد بود.
‌ جشن اختتامیه شامل تجلیل از کارآفرینان لرتبار ملی، اجرای موسیقی زنده توسط استاد داریوش نظری، شعرخوانی محلی، پخش کلیپ، حضور چهره‌های ملی ورزش و سینما و مدیران ارشد کشور و برنامه‌های متنوع و شاد دیگر خواهد بود.
بازدید از جشنواره و شرکت در همایش‌ها برای عموم آزاد و رایگان می‌باشد.

شایان ذکر است پخش کلیپی از وقایع سیل فروردین ۱۳۹۸ لرستان، تجلیل از چهره‌های یاری‌دهنده سیل‌زدگان، شعرخوانی، پخش مستند کوتاهی به نام «هِناس» ساخته حسین عباس‌پور، اجرای موسیقی توسط استاد محمد میرزاوندی، ‌اجرای موسیقی پاپ توسط حامد محضر نیا و ... از برنامه های مراسم افتتاحیه بود که عصر یکشنبه 10 آذرماه برگزار شد


جشن افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری بلوط برگزار شد+ عکس

 


دیدگاه‌ها  

#1 مخملکوه 1398-09-11 09:33
خروجی ؟
نقل قول کردن
#2 ابو اسحاق 1398-09-11 20:57
آقا یا خانم مخملکوه که دنبال خروجی هستی چرا این سوال را از نمایندگان مجلس یا استاندار یا نماینده ولی فقیه نمی کنید خروجی این جشنواره اتحاد و همبستگی اقوام لر بود شما دنبال چی هستی نکند می خواهید این جشنواره بودجه بدهد بجای دولت کلا افرادی مثل شما هیچ کاری نمی کنید و همیشه دنبال ایراد هستید خودتان را اصلاح کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا