یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

‌رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان گفت: در اولین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس 25 نفر در لرستان ثبت نام کردند.
به گزارش یافته، فاطمه ایرانی گفت: در روز نخست نام‎نویسی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی ۲۵ نفر در این استان برای ورود به خانه ملت اعلام آمادگی و ثبت‎نام کرده‎اند.
وی افزود: ۶ نفر برای داوطلبی در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان، هشت نفر خرم‌آباد و چگنی، یک نفر سلسله و دلفان، چهار نفر کوهدشت و رومشکان، یک نفر دورود و ازنا و پنج نفر الیگودرز نام نویسی کرده‌اند.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان گفت: از مجموع ۲۵ نفر تنها دو نفر در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان و خرم‌آباد زن بوده‌اند.
ایرانی ادامه داد: کار نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز تا ۱۶ آذر در فرمانداری‌ها انجام می‌شود.
 
‌ ٨ داوطلب در حوزه‌ی انتخابیه‌ی خرم‌آباد و چگنی‌ ثبت‌نام کردند
فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد: در پایان اولین روز از فرایند ثبت نام از داوطلبان حضور در یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی انتخابیه‌ی خرم‌آباد و چگنی، در مجموع ۸ نفر مراحل نام‌نویسی خود را انجام دادند.
جعفر طولابی گفت: از مجموع این ۸ نفر، ۷ نفر مرد و یک نفر زن بودند، وی افزود: هر ۸ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و دو نفر بازنشسته، ۳ نفر کارمند و ۲ نفر شغل آزاد دارند.
 


دیدگاه‌ها  

#1 بهار 1398-09-11 11:58
با سلام میشه اسامی کاندیداهای ثبت نام شده به تفکیک هر شهرستان و اعلام کنید هر روز ثبت نامی ها رو بنویسید
نقل قول کردن
#2 اسدی 1398-09-11 17:45
فوق لیسانس رو لابد از دانشگاههای پولی گرفتند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا