یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از برگزاری جشنواره تجلیل از کارگران نخبه و برتر در این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰۰ نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.
کارگران نخبه و برتر لرستان تجلیل می‌شوندبه گزارش یافته، علی آشتاب در جمع خبرنگاران از برگزاری سی یکمین جشنواره تجلیل از کارگران نخبه و برتر لرستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا پایان آبان ماه سال جاری است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان هدف از برگزاری جشنواره امتنان را رشد و شکوفایی نیروی انسانی، بروز استعدادها و خلاقیت آنان در محیط کار و همچنین معرفی نخبگان جامعه کار و تولید به مردم عنوان کرد و افزود: اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت‌پذیری، نظم و انضباط از جمله شرایط ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود.
آشتاب از کارفرمایان و کارگران استان دعوت کرد جهت ثبت‌نام به پورتال جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.
وی یادآور شد: تاکنون ۵۰۰ نفر برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه امیدواریم کارگران و گروه‌های کاری موفق که دارای نوآوری و خلاقیت هستند در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی، حداقل سه نفر را به‌عنوان کارگر برتر و نخبه انتخاب می‌کنیم و به کارگروه ملی معرفی می‌شوند.

کارگران نخبه و برتر لرستان تجلیل می‌شوند

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا