یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد گفت: انتخابات پیش رو، اولین انتخابات در گام دوم انقلاب محسوب می‌شود که مقام معظم رهبری اشارات دقیقی به آن داشته‌اند.
به گزارش یافته، جعفر طولابی امروز یکشنبه در شورای اداری خرم‌آباد تصریح کرد: از ابعاد داخلی و خارجی انتخابات سال جاری بسیار حائز اهمیت و حیثیتی به شمار می‌رود.
وی افزود: برگزارکنندگان انتخابات باید با همدلی، همراهی، وحدت، شفافیت و اجرای کامل قانون بستر را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم نماییم.
طولابی با تاکید بر رعایت و اجرای رهنمودهای بنیان‌گذار انقلاب و مقام معظم رهبری اظهار داشت: همان‌طور که حضرت امام (ره) فرموده‌اند: میزان رأی ملت است و مقام معظم رهبری اشاره می‌فرمایند که: رأی مردم حق‌الناس است، این تأکیدات و اجرای دقیق آن‌ها، تکلیف شرعی و قانونی ما است، با ملاک قرار دادن این توصیه‌ها، باید به‌گونه‌ای حرکت کنیم که خدشه‌ای به اعتماد مردم وارد نشود.
فرماندار خرم‌آباد خطاب به مدیران شهرستان بیان کرد: از هم‌اکنون اجازه ندهید، کسانی از امکانات اداری به نفع خود استفاده کنند.
طولابی افزود: قطعاً با هماهنگی‌هایی که در جلسات شورای تأمین داشته‌ایم، اقدامات را رصد می‌کنیم و اگر مدیری له یا برعلیه داوطلبان یا نامزدهای انتخابی فعالیت نماید، برخورد قانونی با وی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به نقش پر رنگ رسانه‌ها در جلوگیری از حاشیه‌ها و تنش‌ها خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در هنگام انتشار اخبار انتخابات، جهت پیشگیری از التهابات و حفظ امنیت و آرامش جامعه، باید با هوشیاری و دقت عمل نمایند.

اجازه ندهید، در انتخابات کسانی از امکانات اداری به نفع خود استفاده کنند

دیدگاه‌ها  

#1 عزیزی 1398-08-19 19:10
سلام علیکم ، ضمن سپاس از هشدار شما،امکانات اداری در اختیار چه کسانی است؟ و چه کسی وظیفه برخورد با مدیران متخلف این چنینی را دارد...
سپاس
نقل قول کردن
#2 م . الف 1398-08-20 07:54
با سلام انشاالله شما هم اجازه ندهید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا