یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: افشای حقوق‌های نجومی و همچنین افشای املاک واگذاری شهرداری تهران به افراد خاص نوعی از اجرای پدیده سوت زنی توسط افراد یا خبرنگاران است.
به گزارش یافته، علی‌محمد صالحی نسب در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات اخیرش مبنی بر لزوم تصویب قانون مدرن سوت زنی، با اشاره به برداشت‌های اشتباه برخی از فعالان مجازی از مفهوم سوت زنی، گفت: اصطلاح سوت زنی از رفتار مأموران پلیس در اروپا اقتباس‌شده است به این معنا که وقتی پلیس جرمی را مشاهده می‌کند سوت می‌زند تا مردم و همکاران از جرم و محل وقوع آن آگاهی پیدا نمایند.
صالحی نسب افزود: معنای سوت زنی این است که کسی که درون‌سازمانی کار می‌کند تخلف‌های مدیران و کارکنان آن سازمان اعم از تقلب، ارتشا و اختلاس را به مقامات نظارتی گزارش می‌دهد.
وی ادامه داد: فرق سوت زنی با پدیده زشت زیرآب زنی این است که سوت زنی نوعی فراخوان عمومی به جامعه است و هدف اصلی آن‌هم پیشگیری از آسیب بیش‌ازپیش به جامعه و نهادهای آن است.
عضو هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: تفاوت دیگر در اینجاست که در سوت زنی باید مستندات ارائه شود و نمی‌توان با اتهامات واهی حیثیت افراد را لکه‌دار نمود.
وی اظهار داشت: در تمام کشورهای توسعه‌یافته سوت زنی به عنوان یک قانون مترقی مبارزه با فساد وجود دارد و انجام آن در خرم‌آباد می‌تواند در تاریخ کشور ما ماندگار شود.
صالحی نسب در پایان به ذکر برخی اتفاقات اخیر کشور را که می‌توان آن‌ها به‌نوعی همان اجرای پدیده سوت زنی دانست، پرداخت و گفت: افشای حقوق‌های نجومی و افشای املاک واگذاری شهرداری تهران به افراد خاص نوعی از اجرای پدیده سوت زنی توسط افراد یا خبرنگاران است.

توضیحات عضو شورای شهر خرم‌آباد در خصوص قانون سوت‌زنی

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1398-08-17 20:27
خداوکیلی این فیلمو ونمایش ها رو تموم کنید وبه مشکلات مردم برسید!!
یکی نیست بیفته دنبالتون ببینه کدومتون خلاف میکنه و کی خلاف نمیکنه!!!خدمت به مردم ومشکلات زیاد شهر پیشکشتون!!!!!!!
نقل قول کردن
#2 خرم اباد 1398-08-17 21:41
فیت فت در شهرداری کار بسیار خوب و بجاییه،
همشهریان عزیز منتظر فیت فت شما هستیم.
نقل قول کردن
#3 سروش 1398-08-17 21:59
لطفاً به وضعیت سدمعبر وچرخ دستی ها که کلیه میدان ها و خیابان هارا گرفته رسیدگی شود خواهشمندم مسله بیکاری را مطرح نکنید
نقل قول کردن
#4 كاظم 1398-08-18 09:02
فكر كنم كفگيرشان به ته ديگ خورده ديگه چيزي يا برنامه ايي ندارند ؟كه از اينگونه حرفها مي زنند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا