یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هنوز شهردار خرم‌آباد، جناب آقای شریفی مقدم، یک برنامه و راهکار عملیاتی و اجرایی پایدار برای بازگشایی کامل ورودی خیابان خیرآباد که در حریم میدان امام حسین (ع) خرم‌آباد قرار دارد ارائه و اجرایی نکرده است.
روزانه شاهد هستیم ورودی اصلی خیابان خیرآباد که بیمارستان فوق تخصصی قلب نیز در این خیابان قرار دارد توسط سه‌چرخ‌های فاقد پلاک، تنگ و تا حدودی نیمه مسدود می‌شود و تردد خودروهای شهروندان و آمبولانس‌ها برای ورود به خیابان خیرآباد به‌سختی صورت می‌گیرد زیرا سد معبر و سد خیابان وجود دارد!
به یاد دارم زمانی که محمد مهرابی شهردار خرم‌آباد بود به‌صورت ثابت و پایدار با همکاری پلیس، حریم میدان امام حسین (ع) به‌ویژه ورودی اصلی خیابان خیرآباد از سد معبر به‌صورت اساسی پاک‌سازی شد و نظم ویژه محیط شهر در حریم این میدان حاکم شد و تداوم هم داشت.
اگر اسم محیط زیست ما شهر است شهر باید دارای انضباط شهری باشد و خیابان‌های آن توسط سه‌چرخ‌ها مسدود یا نیمه مسدود نشوند؛ زیرا خودروها و آمبولانس‌ها و خودروهای آتش‌نشانی نخواهند توانست به‌راحتی تردد نمایند.
همان‌گونه که گفتم هنوز جناب شریفی مقدم، یک برنامه عملیاتی پایدار برای برچیدن سد معبر و سد خیابان را اجرا نکرده است.
برای دست‌فروشان و سه‌چرخ‌ها باید جاها و مکان‌هایی مشخص، تعیین کرد؛ قرار نیست ورودی‌های اصلی خیابان‌ها توسط برخی از آن‌ها مختل شود و حقوق عمومی شهروندان، نقض شود.
توقع از جناب شریفی مقدم آن است در این زمینه، یک برنامه جامع عملیاتی و پایدار را اجرا کند و حریم میدان امام حسین (ع) شهر خرم‌آباد ساماندهی شود.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1398-08-14 10:45
اقای شهردار لطفا تکلیف زمینهای خیراباد منطقه تمدنها را که معارض انها {ورثه مرحوم زمانی} هستند روشن کنید .گناه مردم چیست که تقاص سهل انگاری شهرداری را باید پس دهند؟ 9 سال پیش من یک قطعه زمین خریداری کردم اما معارض با در دست داشتن رای دادگاه و محکوم کردن شهرداری اسناد زمینهای تعدادی از مردم را باطل کرده و شهرداری هم عین خیالش نیست انگار نه انگار که این مشکل از واگذاری غیرقانونی زمین از طرف خود شهرداری بوده.لطفا رسیدگی کنید.
نقل قول کردن
#2 68 1398-08-14 13:47
ورودی شهر از طرف صالحین دور میدان بهشت اسفالت خوب ،بلوارهای مرتب و سرسبز، اصلا نخاله ساختمانی هم نداره و ازهمه مهمتر دور برگردون که بردن زدنش جلوی بهشت رضا ،بهترین نقطه معلومه مهندسی شده و روزای پنجشنبه اصلا ترافیک هم نداره.
افای شهردار و یافته عزیز یه سری به این نقطه ها هم بزنید.
نقل قول کردن
#3 بهمن 1398-08-14 14:15
تمام میادین وخیابانهای شهر به تصرف دست فروشها وچرخیها ووانت ها درآمده نه شهرداری نه نیروی انتظامی ونه هیچکدام از مسئولسن شهری دررفع این مسئله احساس مسئولیت نمیکنند وشهر را به حال خود رهاکرده اند حتی دیده شده از استانهای همجوار به خرم آباد میان برای دستفروشی
نقل قول کردن
#4 شهریار چگنی 1398-08-14 15:17
بلوار امام رضا خرم آباد کانال و جوب عبور آب ندارد و هنگام بارندگی تمام خاک و شن حاشیه جاده وارد بلوار میشود و تردد را مسدود میکند خواهش میکنم شهرداری منطقه ۲ خرم آباد رسیدگی کند!!!
نقل قول کردن
#5 سروش 1398-08-14 16:43
خرم آباد چند سالی است تعطیل است چون مردم خرم آباد مطالبه گر نیستند و بجز یه عده کم همه به این وضع راضی هستند
نقل قول کردن
#6 یاری 1398-08-15 08:32
به نقل از بهمن:
تمام میادین وخیابانهای شهر به تصرف دست فروشها وچرخیها ووانت ها درآمده نه شهرداری نه نیروی انتظامی ونه هیچکدام از مسئولسن شهری دررفع این مسئله احساس مسئولیت نمیکنند وشهر را به حال خود رهاکرده اند حتی دیده شده از استانهای همجوار به خرم آباد میان برای دستفروشی
بله متاسفانه شهر بحال خودش رها شده و از شهرها و استانهای اطراف چون میدانند با دستفروش و وانتی برخورد قانونی نمیشود میآیند خرم آباد!!! مردم خرم آباد اگر از دستفروشها و وانتیها خرید نکنید هیچوقت سد معبر نمیشود
نقل قول کردن
#7 شهروند 1398-08-15 21:51
شهر به حال خود رها شده و فرهنگ شهرنشینی نیز خداوکیلی در حد زیر صفر است و شهرداری نیز فقط کلمه فرهنگی را تحت عنوان سازمان فرهنگی یدک میکشه . وضعیت نظافت مراکز اصلی شهررو ببینین تا چه برسه به معابر فرعی ، مهندسی ترافیکی در شهر خرم آباد فقط برای آزار و اذیت مردمه ، روزهای پنجشنبه وضعیت ترافیک در قبرستان و بخصوص دور برگردان درب ورودی بهشت رضا با نظر مهندسین تافیکی شهر ببینید به چه روزی افتاده ، کم اطلاع ترین افراد نیز میدانستند که مسدود کردن میدان جلی بهشت رضا بارترافیکی را مختل میکنه ولی مسئولین فقط در فکر ایجاد مشکل برای مردم هستند و هیچکس به فکر کاهش این آسیبهای روانی ناشی از این بت برنامگی ها نیست . وضعیت باکس های زباله که اصلاٌ قابل بیان نیست . فراوانی آب در خرم آباد بر اساس خروجی در رودخانه زیاد است ولی شهرداری حاضر نیست با استفاده از این آبها حداقل جای زباله ها شستشو دهد . خیلی مسائل در شهر خرم آباد .جود دارد که از حوصله این پیام خارج هست ولی ایکاش حداقلهای همین گفتار مورد بررسی قرارگیرد
نقل قول کردن
#8 حمید ت 1398-08-15 22:57
رفتار و گفتار عده معدوی از صاحبان این وانت بارهای میوه ،فروش ،بسیار بد و عقب افتاده است ، ....دم غروب تا ساعت ۹شب باعث ترافیک سنگین در مسیر خیابان شصت متری میشوند ،،حد فاصل پل ولیعصر تا پل نه دی ،مدتهاست در این شهر هیچگونه برخوردی با این طرز کار کاسبی نشده ،خرم آباد تبدیل شده یه بازار میوه و تره بار بزرگ قرون وسطیٰ
نقل قول کردن
#9 رضا-س 1398-08-18 11:27
بالاخره دست فروش ها هم از این طریق امرار معاش می کنند ولی شهرداری هم باید آنها را در مکانهای مناسب ساماندهی کند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا