یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نشست انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز با استاندار لرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، شامگاه دوشنبه 29 آبان ماه، نشست هم‌اندیشی اعضای هیات مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم تهران با استاندار لرستان، در محل انجمن، واقع در میدان رسالت تهران برگزار شد.
استاندار لرستان در این جلسه نسبت به بهره‌گیری از نخبگان، به‌ویژه نخبگان لرستانی مقیم مرکز در تدوین و اجرای برنامه‌های توسعه‌ای استان تأکید کرد.
سید موسی خادمی افزود: انتظار می‌رود که انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز در جهت پیشبرد اهداف استان به مجموعه مدیریت استان کمک کند.
استاندار لرستان در خصوص مبحث تخصیص آب به استان اظهار داشتند: گرفتن حق‌آبه‌های لازم برای بخش‌های کشاورزی، صنعت و تأمین آب شرب استان از اولویت‌های پیگیری مدیریت استان است.
خادمی همچنین در ادامه این جلسه بر بهره‌گیری از نظام مشورتی در پیشبرد امور و همفکری لازم در جهت پیشرفت و توسعه استان تأکید نمود.


دیدگاه‌ها  

#1 علی راست 1396-08-30 07:30
باسلام خدمت همه لرستانیهای فهیم
دوست دارم یکی با مستندات کامل بیاد توضیحدبده ببینم در مجموع این همه سال که انجمن لرستانیها تشکیل شده چه فعالیتهایی واسه لرهای مقیم مرکز انجام داده.چون همه ذمیگن اینا هیچ کاری انجام ندادن
نقل قول کردن
#2 وحید آرین 1396-08-30 17:34
با سلام . هیات مدیره انجمن جدید پس از گذشت ده ماه (95/10/17 ) از برگزاری انتخابات تاکنون نسبت به ثبت شرکت ها و اخذ مجوز قانونی فعالیت اقدام ننموده است . با این شیوه قانون گریزی آیا می توان از توسعه و پیشرفت سخن گفت ؟چرا مدیر محترم یافته اخبار فعالیت تشکل بدون مجوز قانونی را منتشر می نماید .اگر مجوزی دریافت شده لطفا منتشر
نقل قول کردن
#3 درود 1396-08-30 19:03
متاسفم برای استاندار که به دیدن این انجمن رفته.
سال قبل بازوند طی دو جلسه حدود 8 ساعت با این انجمن جلسه گذاشت، خروجی اون چی بود؟
کاش استاندار محترم وقتشون را سر کارهای مهمتر بزارن. ایشون میتونست خبر سال قبل را بخونه . دیگه لازم به این جلسه نبود.
خداییش عده ای همه را سر کار گذاشتند
نقل قول کردن
#4 علی 1396-09-01 01:46
با سلام
تحرکات استاندار فعلی هم هیچ تفاوتی با اقای بااقای بازوند تفاوتی نداره، بنابراین بایستی فاتحه هرگونه حرکت و فعالیت مثبتی را تا انتهای چهارساله خدمتگزاری ایشان خواند
نقل قول کردن
#5 فریادی 1396-09-02 22:38
لرستان با دو میلیون نفر جمعیت هیچ بیمارستان سوانح و سوختگی ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا