یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شبکه روشنایی معابر مسیر کمربندی بروجرد به ملایر به طول 12 کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر 900میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
محمدعلي خسرویبه گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان، مدیریت توزیع برق شهرستان بروجرد با ارسال نامه‌ای به این دفتر از احداث شبکه روشنایی معابر کمر بندی مسیر بروجرد به ملایر خبر داد.
محمدعلي خسروی در اين خصوص اظهار داشت: اين پروژه که از میدان آیت‌الله بروجردی یعنی ورودی شهر از طرف شهرستان خرم‌آباد تا میدان زائران کربلا خروجی شهر به طرف شهرستان ملایر شروع و به اتمام رسیده 12 کیلومتر مسافت داشت که هزینه‌ی اجرای پروژه اختصاص و مبلغ 900 میلیون تومان جهت احداث ان صرف گردید.
مهندس خسروی گفت: با توجه به به این که اخیراً مسیر کمربندی و حد و حدود آن مشخص شده بود با موافقت مهندس بحرینی مدیر عامل شرکت که شخصاً از محل اجرای پروژه بازدید كرده بود، مبلغ مذکور اختصاص و در کم‌ترین زمان ممکن احداث گردید.
وی اظهار داشت احداث شبکه مذکور یکی از فعالیت‌ها و اقداماتی است که دارای اهمیت فراوانی بوده و منطقه‌ی مذکور از نقاط حادثه‌خیز شهرستان به شمار مي‌رود که همواره مشکلات فراوانی را به وجود آورده است.
مدیریت توزیع برق شهرستان بروجرد افزود: در سطح شهرستان بروجرد نقطه‌ی خاموشی وجود ندارد ومسیر کمر‌بندی آخرین منقطه‌ای بود که فاقد روشنایی معابر بود و آن هم دلایل خاص خود را داشت که خوشبختانه با پی‌گیری مسوولین این مشکل مرتفع گردید.
خسروي طول مسیر را 12 کیلومتر، تعداد پایه‌های فلزی 11 متری نصب شده را 330 اصله و تعداد چراغ های 150 وات بخار سدیم منصوب 660 دستگاه ذكر كرد و افزود: تعداد ترانسفورماتور‌های منصوب 14دستگاه، متراژ کابل خود نگه‌دار استفاده شده در طرح 12 کیلومتر و مبلغ هزینه انجام شده جهت اجرای پروژه 900 میلیون تومان مي باشد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 نادری 1393-12-08 10:19
آقای [...]رفتنی است و همین روزا عزل می شود اما بدانید ظاهرا عده ای از افراد بدنبال شخصی بنام ج... هستند که در استان همدان مشغول بکار هست . گزینه دیگر مهندس م... است .... آیا شما می دانید که ج... که مسئول برق شهرستان ... بود که تخلفات زیاد و گسترده مالی او منجر به تشکیل پرونده در حراست شرکت برق شد که قرار شد در همان سالهای 84 و 85 پرونده این شخص توسط حراست به دادگاه ارجاع داده شود ؟ آیا می دانید که اگر مهندس م... وساطت نمی کرد همین ج... الان می بایست در زندان باشد ؟؟ تخلف این شخص بقدری گسترده بود که اگر به دادگاه می رفت حداقل برای همیشه انفصال از خدمت می خورد ولی مهندس م... مدیرعامل وقت بخاطر حفظ آبروی این آقا او را منتقل نمود و اجازه نداد نان زن و بچه اش برای همیشه قطع شود و از آن سال تاکنون در همدان است !
نقل قول کردن
#2 حسن پور 1393-12-08 11:59
شرکت توزیع برق لرستان این روزها به بکی از جدی ترین شرکتها در بحث حواشی و چالش ها و ضعفهای فنی تبدیل شده که با ورود ریزگردها برق شهرستان های کوهدشت پلدختر و رومشگان تا روزها قطع شد ...... بحث جابجایی مدیرعامل این شرکت نیز به معضل دیگری برای استان تبدیل شده ... همیشه تغییر مدیر ارشد دستگاهی به منظور تقویت و پیشرفت انجام می شود اما ظاهرا در لرستان اینطور نیست و یکی از جایگزینهای مدیرعامل برق استان یکی از مدیران شهرهای بسیار کوچک استان همدان است که اتفاقا اهل شهرستان ... لرستان است
نقل قول کردن
#3 رحیمی 1393-12-08 18:45
در زمان مدیریت مهندس موسوی در شرکت برق لرستان شش یا هفت پست برق 63 و 230 کیلوولت برای استان مصوب نمود و بعداز اخذ اعتبار لازم از وزارت خانه همه پست ها اجرایی شدن که اگر آن پستها احداث نمی شد الان همه استان دچار نوسان و قطع و وصل برق مسکونی و صنعتی می شدیم حال آقای بحرینی بفرمایند در 6 سال مدیریتش چرا توان احداث حداقل یک یا دو پست را هم نداشته ؟؟؟ اگر پست برق در جنوب استان احداث می کردند با ورود ریزگرد برق سه شهرستان قطع نمی شد....
نقل قول کردن
#4 سیف 1393-12-09 14:40
چرا استاندار محترم لرستان خود را برای افرادی هزینه می کنه که بعداز سه ماه از انتصابشان پشیمان می شود؟ آقای ج... در حدواندازه استان نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا