یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: عملیات اجرایی خروج خیابان سرباز محله اسدآبادی خرم‌آباد شروع شد.
به گزارش یافته، ابوطالب شفقت ظهر پنجشنبه چهاردهم تیر در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی بازگشایی مسیر دسترسی محله اسدآبادی اظهار کرد: شب گذشته در مسجد امام صادق با اهالی اسدآبادی دیداری داشتیم، در این دیدار مردم مشکلاتی از جمله وجود ضایعات فروشی‌ها و مشکل راه دسترسی در بعضی خیابان‌ها را مطرح کردند.
وی افزود: شهردار خرم‌آباد دیشب قول انتقال ضایعات‌فروشی‌ها را به خارج از شهر مطرح کرد و ما هم از ظرفیت خود برای استقرار ضایعات‌فروشی‌ها در یک مکان خارج از شهر انجام می‌دهیم.
استاندار لرستان گفت: شهرداری خرم‌آباد حداکثر تا اواخر تیر در دو منطقه شهر ضایعاتی‌ها را متمرکز می‌کند تا محله‌هایی همچون اسدآبادی از آلودگی‌های بهداشتی و محیطی پاک شود.
شفقت بیان کرد: درباره بازگشایی راه دسترسی که خواسته دیگر مردم بود، همان‌طور که می‌بینید شهرداری عملیات اجرایی را در خیابان سرباز شروع کرده است.
وی گفت: با این اقدام خیابان سرباز محله اسدآبادی از بن‌بست خارج می‌شود.
استاندار لرستان در پایان خاطرنشان کرد: مردم بدانند که مسئولان پا به کار هستند تا مشکلات این چنینی را برطرف کنند، بعضی مشکلات هم زمان‌بر هستند، اما همه توان و ظرفیت خود را به کار می‌گیریم تا مشکلاتی همچون کسب‌وکار جوانان را برطرف کنیم.
 
سرچشمه خبر: ایمنا

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1403-04-15 17:16
همچون باغ دختران کوروش هم به خصوص دره هاش محیط دپرسی دارن :cry: غروب لعنتی جمعه هم به این مشکل اضافه کنید!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا