یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: تامین و مدیریت آب استان ضروری است همچنین در مسایل پیگیری سد معشوره کوتاهی کرده‌ایم و هرچه سریعتر باید عملیات اجرایی آن آغاز شود.
به گزارش یافته، ابوطالب شفقت نهم تیرماه در بازدید سرزده از شرکت آب منطقه‌ای لرستان عنوان کرد: این بازدیدها با هدف آمادگی همیشگی دستگاههای اجرایی می‌باشد و دایم باید در حال خدمت رسانی باشند.
وی با اشاره به این که آب محور اساسی است، اظهار کرد: سه حوزه اصلی کشاورزی ، صنعت و گردشگری تولید کار می‌کنند و باعث می‌شوند چرخه زندگی در جریان باشد و حوزه آب پشتیبان آن می‌باشد.
استاندار افزود: آب لرستان حدود ۱۲ درصد صرف شرب حدود چهار درصد صرف صنعت و مابقی صرف کشاورزی می‌شود، تولید و مصرف آب هماهنگ نیست و تاکنون نتوانسته ایم این میزان را به صورت یکسان و منطقی برسانیم.
شفقت با بیان اینکه مصرف آب در کشور بسیار بالا می‌باشد گفت: آموزش های لازم با هدف مصرف بهینه آب ضروری است همچنین در حوزه مصارف کشاورزی باید الگوی کشت اصلاح شود.
وی ادامه داد: تامین و مدیریت آب استان ضروری است همچنین در مسایل پیگیری سد معشوره کوتاهی کرده‌ایم و هرچه سریعتر باید عملیات اجرایی آن آغاز شود.
استاندار افزود: سدهای در حال احداث شرکت آب منطقه‌ای باید تعیین تکلیف و عملیات اجرایی آن آغاز شود همچنین تکمیل سدهای نیمه تمام ضروری است.
شفقت تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای لرستان باید برنامه توسعه و تامین آب شرب، برنامه مدیریت بر سدسازی را ارایه دهد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1403-04-10 20:27
چندین دولت و وزیر نیرو سرکار آمدند ولی هنوز سد معشوره را نساختند و استان لرستان یک سد بزرگ که منبع آب باشد ندارد
نقل قول کردن
#2 خادمی 1403-04-10 22:45
اوج محرومیت مردم بروجرد اینجاست که در کنار رشته کوه زاگرس و رودخانه های آبسرده، گلرود و تک درخت آب آشامیدنی مردم از چاه تامین می شود
نقل قول کردن
#3 مجتبی 1403-04-11 00:25
جناب استاندار در ساخت سد آبسرده و شهید بروجردی هم کوتاهی زیادی شده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا