یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر ستاد انتخابات لرستان نتایج شمارش آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان را اعلام کرد.
کورش بیرانوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این استان برای انتخابات هشتم تیرماه ریاست جمهوری واجد شرایط رای دادن بودند.
وی افزود: از مجموع افراد شرکت کننده در استان لرستان آقای مسعود پزشکیان با ۲۳۴ هزار و ۷۲۱ رای نفر اول و آقای سعید جلیلی با ۱۹۱ هزار و ۵۱۰ رای رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.
دبیر ستاد انتخابات استان لرستان یادآور شد: همچنین آقای محمدباقر قالیباف با ۱۰۰ هزار و ۹۶۷ رای و حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی با چهار هزار و ۳۹۵ رای به عنوان نفرات سوم و چهار مشخص شدند.
بیرانوند تاکید کرد: ۲۵ هزار نفر نیروی اجرایی، امنیتی، انتظامی، هیات نظارت و بازرسی برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در استان لرستان پیش بینی شده بود.
وی اضافه کرد: یک هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رای در استان لرستان پیش بینی شد که یک هزار و ۲۰ شعبه از این مجموع ثابت و مابقی سیار بودند، همچنین ۸۳۲ شعبه شهری و ۸۰۶ شعبه نیز روستایی تعیین شده بود.
وی با اشاره به رعایت چهار اصل ابلاغی مدنظر مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت اضافه کرد: بیشترین شعب با ۳۵۷ مورد متعلق به خرم آباد و کمترین با ۴۰ شعبه مربوط به معمولان بود.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر ماه برگزار شد که در نهایت آقای مسعود پزشکیان و آقای سعید جلیلی به دور دوم راه یافته و روز ۱۵ تیرماه فرد نهایی توسط مردم انتخاب خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 Amir1 1403-04-09 20:27
درصد مشارکت استان چند درصد بوده
نقل قول کردن
#2 دارابی 1403-04-09 20:30
به نقل از Amir1:
درصد مشارکت استان چند درصد بوده

35
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1403-04-10 09:38
درصد مشارکت مردم در این انتخابات در سراسر کشور خیلی پایین بود که نشانده عملکرد بسیار ضعیف اصول گرایان در اداره کشور است.حتی در پایتخت ایران در تهران امار مشارکت فقط 20 درصد بوده.
نقل قول کردن
#4 دانشجو 1403-04-10 20:28
رییس‌جمهور آینده فقط تمرکزش در تهران و کلانشهرها نباشد
بیاید و استان‌های کمتر توسعه یافته و مرزی کشور را هم ببیند و طرح‌ها را تکمیل کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا