یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان فاوا گفت: سامانه مدیریت و کنترل پروژه در شهرداری خرم‌آباد نصب و راه‌اندازی شد.
به گزارش روز جمعه یافته، هانیه نصیری از نصب و راه‌اندازی سامانه مدیریت و کنترل پروژه شهرداری خرم‌آباد خبر داد و گفت: به حول و قوه الهی برای اولین بار در استان لرستان در راستای افزایش بهره وری و کنترل قرارداد‌ها و شفافیت‌های مالی و افزایش انضباط عمرانی سامانه مدیریت و کنترل پروژه در شهرداری خرم آباد نصب و راه‌اندازی گردید.
نصیری ویژگی عمده این سامانه را ثبت سیستمی قرارداد‌ها تعریف گردش کار مشخص افزایش بهره وری حذف کاغذ و ثبت صورت وضعیت‌ها رابه صورت سیستمی دانست و افزود: حرکت به سمت سیستمی نمودن فعالیت‌ها به انضباط مالی و عمرانی و افزایش شفافیت منجر خواهد شد.
رئیس سازمان فاوا شهرداری خرم‌آباد با اشاره به تلاش جهت اتصال این سامانه به سیستم مالی شهرداری گفت: رتبه‌بندی واحراز صلاحیت پیمانکاران بخش خصوصی در آینده از ویژگی‌های اساسی این سامانه است که قصد داریم با انجام این مهم به گسترش کیفیت ارایه خدمات پیمانکاران بخش خصوصی به شهروندان فهیم خرم ابادی بیفزاییم.
رئیس سازمان فاوا گفت: صورت وضعیت‌های دستی با وجود این سامانه حذف و کلیه فرایند‌های عمرانی با انتخاب ناظرین به صورت سیستمی مدیریت می‌شوند وی با اشاره به استقرار این سامانه جامع در کلانشهر‌های کشور گفت: کار اموزش با این سامانه ازاسفندماه سال ۱۴۰۲ اغاز و عملیات استفاده از آن در شهرداری خرم‌آباد اجرایی گردیده است.
وی افزود: در حال حاضر ثبت معاملات متوسط و عمده درشهرداری خرم‌آباد توسط این سامانه صورت می‌گیرد که ثبت معاملات خرد نیز در دستور کار خواهد بود.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1403-04-10 20:41
شهرداری خرم‌آباد بیاید و این زیرگذر شمشیرآباد را رنگ‌آمیزی کند چون خیلی زشت و سیاه رنگ شده است چرا شهرداری خرم‌آباد ورودی های شهر را زیباسازی نمی‌کند؟ لطفا در شمشیرآباد پیاده‌رو سازی انجام گیرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا