یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

«امیرحسین ابراهیمی» به سمت مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان منصوب شد.
 به گزارش یافته، طی حکمی از طرف «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، «امیرحسین ابراهیمی» به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان منصوب شد.
ابراهیمی پیش از این سابقه فعالیت در قرارگاه صاحب‌الامر (عج) لرستان، مسئولیت نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی کوهدشت و دانشگاه علوم پزشکی را داشته است و همچنین از فعالان در برپایی مواکب اربعین لرستان در کربلا و نجف بوده است.
کریم خورشیدوند از اول مرداد 1401 این سمت را در اختیار داشت.

دیدگاه‌ها  

#1 عباسی 1403-03-19 18:03
طبق قانون تا استقرار دولت جدید هرگونه عزل ونصب ممنوع است
نقل قول کردن
#2 رسول 1403-03-19 22:10
چرا از نیروهای بومی و متخصص استفاده نمیشود؟
نقل قول کردن
#3 مهاجر 1403-03-20 04:30
سلام بر شما عزیزان
با توجه به شاخصه های مورد توجه در مباحث اجتماعی و فرهنگی، یکی از بهترین انتصابات استان لرستان بوده. به آقای ابراهیمی و کلیه هم استانی ها تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال توفیقات ایشان را خواستارم.
نقل قول کردن
#4 جهان 1403-03-20 20:55
به نقل از رسول:
چرا از نیروهای بومی و متخصص استفاده نمیشود؟

دقیقا منظور از بومی چیه؟ آیا باید پسوند " وند" داشته باشد. ایشان متولد استان لرستان بوده و در گستره استان ارتباطات عمیق اجتماعی و فرهنگی را در سنوات گذشته در کارنامه دارد. ای کاش بقیه انتصابات از ایشون الگو بگیرند. پیشنهاد اینه برادر بروید و با ایشان نشستی داشته باشید تا با سجایای اخلاقی این بزرگ مرد آشنا شوید.
نقل قول کردن
#5 حسین 1403-04-04 14:21
با سلام
ایشان از خانواده های اصیل و دارای پیشینه فرهنگی ؛مومن ومعتقد وبا نجابت واز نظر شخصیتی بسیار محترم وارزشمند وبا اخلاق ومخلص ودست پاک سالم ومتواضع است ایکاش اکثریت مسیولین ما دارای چنین صفاتی باشند که کشور گلستان میشود ولاید از استاندارمحتذم به جهت این حسن انتخاب تقدیر وتشکر خاص نمود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا