یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان بر اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در حوزه جهاد تبیین خدمات دولت تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استاندداری لرستان حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی روز یک‌شنبه در ششمین قرارگاه جهاد تبیین لرستان با اشاره به لزوم تبیین اقدامات دولت به افکار عمومی گفت: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید بستری فراهم شود که علاوه بر ۱۸ پایگاه نماز جمعه در سطح استان در مکان‌های عمومی سطح شهرهای استان، پارک‌ها، مساجد و محافل مختلف مدیران استان در اجتماعات مردمی حضور داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در لرستان یکی از توصیه‌های امام خمینی (ره) را که از آن به عنوان یکی از اصول انقلاب نیز یاد می‌کنند حضور پررنگ افراد در نمازهای جماعت مساجد و نماز جمعه عنوان کرد و افزود: ایشان می‌فرمایند نماز جمعه از عنایات حق تعالی برای جمهوری اسلامی است؛ براین اساس نیز حضور مدیران در نمازهای جمعه و گفتگو با مردم در رفع ابهام از مسائل و مشکلات آنان اثرگذار خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان بر اطلاع‌رسانی حضور مدیران در مراسم‌های مختلف عمومی به منظور ارتباط بیشتر با مردم از طریق رسانه‌های جمعی تاکید کرد و افزود: در این زمینه باید فضای اطلاع‌رسانی خوبی فراهم شود.
حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اهمیت و اثرگذاری روابط عمومی‌ها در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به جامعه و جهاد تبیین افزود: روابط عمومی‌ها از اهمیت ویژه‌ای در اقناع افکار عمومی برخوردار هستند.
 وی گفت: اگر بخش‌های مختلف دولت به درستی عمل کنند؛ اما اطلاع‌رسانی درست و بهنگام از اقدامات و عملکرد، به جامعه نداشته باشند، در حقیقت در جلب نظر و رضایت مردم دستاوردی صورت نگرفته است.


هنر نقش مهمی در تبیین‌گری دارد

استاندار لرستان با اشاره به اینکه جهاد تبیین و آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان نیاز به کار تخصصی دارد که حوزه رسانه‌ها و بخش هنر می‌تواند نقش مهمی در تبیین‌گری داشته باشد، افزود: جهاد تبیین در حوزه ارائه خدمات نظام و انقلاب در تمام حوزه‌ها یک ضرورت است.
 ابوطالب شفقت روز یک‌شنبه در ششمین قرارگاه جهاد تبیین لرستان ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و تقدیر از اهتمام ولی فقیه استان بر امر مقام معظم رهبری در جهاد تبیین و برگزاری این جلسات بر ضرورت بیان خدمات انقلاب اسلامی، نخست به جامعه ایران اسلامی و سپس به جامعه بشریت تاکید کرد و افزود: برگزاری این‌گونه جلسات یک اقدام ولایت‌پسند است.

نقش انقلاب اسلامی در اثرگذاری صحیح و سریع در دنیا
استاندار لرستان با اشاره به اینکه نظام اسلامی به جهاد تبیین نیازمند است تاکید کرد: جامعه بشری باید این را بفهمد که انقلاب اسلامی در جایگاهی قرار گرفته است که امروزه به صورت صحیح و سریع می‌تواند در دنیا اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی یک نظام‌الهام بخش است و باید این الهام‌بخشی را به جهانیان نشان دهیم، افزود: اعلام عزای عمومی ۲.۵ میلیارد از جمعیت جهان برای رئیس جمهور کشورمان نشان از این الهام‌بخشی دارد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه جهاد تبیین و آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان نیاز به کار تخصصی دارد که حوزه رسانه‌ها و بخش هنر می‌تواند نقش مهمی در تبیین‌گری داشته باشد، افزود: جهاد تبیین در حوزه ارائه خدمات نظام و انقلاب در تمام حوزه‌ها یک ضرورت است.
شفقت با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به واژه هنر بسیار تاکید دارند بر نوع اقدام مناسب در تبیین برای اثرگذاری در ذهن مخاطب تاکید کرد و افزود: مسئولیت تبیین یک مسئولیت هنری است.

کانون اندیشه‌ورزی جهاد تبیین در لرستان ایجاد شود
وی با تاکید بر اینکه دبیرخانه جهاد تبیین در استان در قالب کانون اندیشه‌ورزی تثبیت شود و افراد مختلف را با توانایی‌های متفاوت شناسایی کنند افزود: هدف ما تبیین کارکرد نظام اسلامی به جامعه جهانی است که با یک برنامه منسجم و منظم در کنار تولید محتوا و تربیت تبیین‌کننده  در کانون اندیشه‌ورز می‌توان به اهداف مورد نظر به منظور تبیین خدمات و عملکرد انقلاب و نظام مقدس برای آگاهی‌بخشی بیشتر مردم رسید.
استاندار لرستان با اشاره موفقیت تبیین در عرصه مقاومت گفت: رزمندگان ما سابقه ۸ سال دفاع مقدس را طوری ترسیم کردند که امروز این جریان با نوآوری خاص در غزه در حال اجرا شدن است.

لرستان می‌تواند به عنوان یک الگوی منطقه‌ای در حوزه جهاد تبیین نقش ایفا کند
شفقت با اشاره به اینکه عملکرد نظام و دولت را به خوبی تبیین نکرده‌ایم افزود: لرستان می‌تواند به عنوان یک الگوی منطقه‌ای در این زمینه نقش ایفا کند.

تفکر آیت‌الله رئیسی باید به عنوان یک الگو در جامعه تثبیت شود
وی گفت: معتقدم باید فرهنگ خدمت گذاری که رئیس جمهور شهید در طول هزار روز در جامعه ایرانی و حتی جامعه جهانی تولید کرد استمرار داشته باشد و تفکر ایت‌الله رئیسی باید به عنوان یک الگو در جامعه تثبیت شود.

دیدگاه‌ها  

#1 دلسوز 1403-03-14 12:54
ورودی خرم‌آباد از سمت تهران تمیز و زیباسازی شود
همچنین زیرگذر شمشیرآباد را رنگ‌آمیزی کنند
رودخانه وسط شهر پر از گِل و گیاه و لجن و زباله است امیدواریم تمیزش کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا