یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان به همراه هیئت همراه از کمپ‌های ماده ۱۶ خرم‌آباد بازدید کرد.
 به گزارش یافته، ابوطالب شفقت روز جمعه از مجتمع‌های نگهداری، درمانی و کاهش آسیب معتادان ماده ۱۶ (متجاهر) تحت نظارت بهزیستی استان لرستان بازدید کرد.
در این بازدید استاندار بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط برای مبارزه با اعتیاد و نیز مساعدت در مدیریت کمپ‌های ماده ۱۶ استان، تاکید و بیان کرد تمرکز اصلی بر فعالیت‌های پیشگیرانه باشد.
شفقت همچنین بر بازتوانی و مراقبت‌های پس از خروج مددجویان کمپ تاکید کرد و افزود: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اشتغال بیماران بهبود یافته بسیار مهم است.
استاندار لرستان در این بازدید از بخش‌های مختلف این مراکز بازدید و ضمن گفتگوی صمیمی با دست‌اندرکاران و شنیدن دغدغه‌هایشان از آنان درخواست کرد که تمام توان و اراده خود را برای بازگشت به کانون خانواده و اجتماع به کار بگیرند.
دو کمپ ماده ۱۶ مردان با ظرفیت ۲۰۰ نفر و زنان با ظرفیت ۶۰ نفر در حال حاضر در خرم‌آباد فعالیت دارند.
همچنین در ادامه استاندار لرستان از مرکز توانبخشی معلولان بالای ۱۴ سال طلوع افلاک بازدید و در جریان ارائه خدمات به معلولان جسمی این مرکز قرار گرفت.
مددجویان این مرکز علاوه براسکان از خدمات توانبخشی‌، فیزیوتراپی، کاردرمانی‌، گفتاردرمانی، مشاوره تغذیه، روانشناسی و ویزیت تخصصی بهره می‌برند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، فرماندار خرم‌آباد، مدیران کل امور زنان و خانواده استانداری، بهزیستی و کمیته امداد استان نیز در این بازدید حضور داشتند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1403-03-13 06:09
کارخانه و مجتمع آموزش حرفه‌ای بسازید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا