یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: برای ایجاد یک جامعه‌ی پرنشاط و سالم، و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، گسترش ورزش و اجرای طرح‌های مختلف ورزشی، بسیار حائز اهمیت است.
به گزارش یافته، یونس امرایی در اولین جلسه کمیته‌ی ورزش و سلامت مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که با حضور نمایندگان اداره ورزش و جوانان لرستان، معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان، هیأت همگانی استان و شهرستان ، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری، کارشناسان ورزشی، چند تن از ورزشی‌نویسان در سالن اجتماعات شورای شهر خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اهمیت، توسعه و ترویج ورزش همگانی در سطح محلات شهر  ، گفت: برای ایجاد یک جامعه‌ی پرنشاط و سالم، و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، گسترش ورزش و اجرای طرح‌های مختلف ورزشی، بسیار حائز اهمیت است.
امرایی افزود: زندگی ماشینی و تحرک کم، از عمده دلایلی بیماری‌های مختلف است، ما اینجا هستیم تا با شنیدن، بررسی و تصویب طرح‌های شما، برای شهروندان یک سری، اقدامات علمی و مدون ورزشی را اجرایی کنیم.
در ادامه‌ی جلسه پس از بحث و گفت و گو مقرر شد: با مشارکت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان لرستان، اداره ورزش و جوانان لرستان، هیأت همگانی شهرستان خرم آباد و دیگر نهاد‌های مرتبط با حوزه بهداشت و ورزش، طرح شهید خرازی که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش است، در راستای تحکیم بنیاد خانواده در ۲۴ نقطه لرستان روز‌های پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر، با حضور مادران و دختران و روز‌های جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر با حضور پدران و پسران، برگزار شود. تاریخ دقیق این طرح در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
شایان ذکر است، طرح گذرگاه ورزش نیز که از طریق وزارت ورزش به اداره کل ورزش و جوانان سراسر کشور و هیأت‌های همگانی ابلاغ شده است، از دهم تیرماه با مشارکت: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم آباد، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد، تربیت بدنی آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، تربیت بدنی نیروی انتظامی، ارتش و سپاه در پارک‌های مختلف سطح شهر خرم آباد انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1403-03-09 17:13
زیرگذر شمشیرآباد را رنگ‌آمیزی کنید
نقل قول کردن
#2 شهروند 1403-03-09 22:06
شهرداری منطقه ۴ در جنوب خرم‌آباد تاسیس شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا