یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان گفت: متخلفین قطع اشجار و مخربین طبیعت استان با محیط‌بانان اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان درگیر و اقدام به شلیک مستقیم با سلاح جنگی کلاشنیکف به سمت محیط‌بانان خدوم نمودند.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، محمد صالحی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان در این باره گفت: طی گزارش واصله از همیاران محیط زیست مبنی بر ورود متخلفین به منطقه شکار و صید ممنوع هشتادپهلو و قطع اشجار و تخریب طبعیت جهت زغال‌گیری، گشت اجرایی یگان حفاظت استان جهت پیگیری موضوع در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۳ به محل اعزام شدند.
صالحی افزود: متخلفین بلافاصله بعد حضور و تذکر محیط‌بانان اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم به سمت مأموران نمودند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان در ادامه گفت: در این درگیری به اینجانب و چند محیط‌بان دیگر آسیب و جراحت وارد شده است.
وی افزود: در چند روز گذشته این دومین بار است که متخلفین اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم به سمت ماموران محیط زیست استان نموده‌اند که در درگیری متخلفین با محیط‌بانان منطقه حفاظت شده اشترانکوه در هفته گذشته یکی از محیط‌بانان هدف شلیک مستقیم متخلفین قرار گرفت و از ناحیه دست دچار آسیب شد.
صالحی در پایان ضمن قدردانی از عوامل انتظامی در پیگیری موضوع گفت: با تشکیل پرونده برای این متخلفین و طرح موضوع در محاکم قضایی، برخورد قاطع با این متخلفین صورت خواهد پذیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1403-03-09 22:33
.اخه یک محیط بان که وظیفه ی شغلی او ایجاب می نماید از محیط زیست محافظت نماید حقش این است ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا