یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در چهارمین سفر استانی استاندار لرستان، صبح امروز   ابوطالب شفقت به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی  وارد شهرستان کوهدشت شد.
به گزارش یافته ،بازدید از سد معشوره و دیگر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی آن، و شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان از برنامه‌های امروز استاندار لرستان است.
همچنین استاندار لرستان در ادامه از شهرستان رومشکان و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی آن بازدید کرده و در جلسه شورای اداری آن شهرستان حضور می یابد.
 




 
حضور استاندار لرستان در گلزار شهدای گمنام شهرستان کوهدشت
  شفقت استاندار لرستان و هیات همراه  در بدو ورود به شهر کوهدشت با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با قرائت فاتحه و نثار گل به شهدای والا مقام ادای احترام کرد.
 
یک ماه دیگر مجوز ماده 23 سدمعشوره نهایی و فاز اجرایی آن فعال تر می شود
استاندار لرستان گفت: ظرف یک ماه دیگر مجوز ماده 23 سد معشوره نهایی و این ابرپروژه وارد فاز اجرایی فعال تری خواهد شد.
ابوطالب شفقت ششم خرداد ماه در حاشیه ی بازدید از ابرپروژه ی سد معشوره عنوان کرد: صدور مجوز ماده 23 یکی از مهم ترین مشکلات این پروژه ی مهم است که فی مابین وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه کشور در حال نهایی شدن است.
وی با تشکراز پیگیری های وزیر نیرو برای فعال تر شدن روند ساخت این ابرپروژه، اظهار کرد: مطالعات این سد بسیار قدیمی است اما شروع این پروژه از سال 1394 بوده و در زمان دولت قبل حدود 2 درصد پیشرفت داشته است.
استاندار ادامه داد: از زمان آغاز دولت سیزدهم تا کنون نیز حدود 10 درصد پیشرفت داشته است.
 شفقت با اشاره به این که این ابرپروژه جزو مصوبات سفر اول رئیس جمهور شهید و تأکیدات ایشان است، تصریح کرد: ما نسبت به ادامه تأکیدات رئیس جمهور شهید متعهد هستیم و برای ادامه ی روند ساخت این پروژه ی مهم پیگیر خواهیم بود.
وی در مورد وظایف دستگاه های اجرایی ذیربط برای آماده سازی فضای ساخت این پروژه تأکید کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی مکلف است دستگاه های ذیربط از جمله منابع طبیعی، محیط زیست، بنیاد مسکن و دهیاری ها را برای فراهم سازی مقدمات فعال تر شدن پروژه از جمله بررسی شرایط محیطی و جابجایی روستاهایی که زیر آب می روند را هماهنگ کند.
استاندار خطاب به مردم منطقه ابراز کرد: انتظار داریم اهالی منطقه و روستاهایی که باید جابجا شوند همکاری لازم را داشته و در پیشبرد اجرای پروژه مشارکت کنند.
شفقت تصریح کرد: ما از پیشنهادات اهالی منطقه برای پیشبرد بهتر امور استقبال خواهیم کرد.
وی با اشاره به اعتبار 3 همتی لازم برای اجرای این پروژه ی مهم، گفت: سد معشور یکی از سدهای مهم منطقه و کشور است و با توجه به حوزه ی وسیع آبریزی و حجم بالای ذخیره سازی نقش مهمی را در توسعه ی کشاورزی مناطق پایین دست از جمله کوهدشت، چگنی و حتی رومشگان و پلدختر دارد.
استاندار عنوان کرد: این ابر پروژه برای پشت سدنشینان نیز حائز اهمیت بوده و در توسعه ی گردشگری و اقتصاد شیلاتی مثمر ثمر خواهد بود ضمن این که رطوبت وسیعی را برای منطقه ایجاد خواهد کرد.
 
چهارخطه کوهدشت-خرم‌آباد تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار لرستان گفت: چهارخطه کوهدشت-خرم‌آباد با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
ابوطالب شفقت ششم خرداد در بازدید از چهار خطه خرم آباد کوهدشت اظهار کرد: این مسیر محل تردد زوار امام حسین علیه السلام در اربعین می‌باشد و بهره‌بردار اصلی آن مردم هستند.
وی گفت: پروژه چهار خطه خرم آباد کوهدشت جزو مصوبات سفر رئیس جمهور بوده و تا حدودی تاخیر داشته است و معاونت عمرانی و اداره کل راه و شهرسازی باید با تامین منابع اقدامات جزئی را برطرف کنند.
استاندار با اشاره به پیشرفت ۶۸ درصدی این پروژه بیان کرد: طول محور خرم‌آباد به کوهدشت ۹۰ کیلومتر بوده و جزو پروژه‌های چهارخطه لرستان است و پنج کیلومتر باقیمانده آن با احداث پل در پیچ منطقه چنار کوهدشت تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
شفقت گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم عملاً هیچ اقدامی برای تکمیل آن صورت نگرفته و در دولت سیزدهم با اقدامات جهادی و دستور رئیس جمهور شهید ر حال اقدام می‌باشد.
 
 

بازدید استاندار لرستان از تصفیه خانه فاضلاب شهر کوهدشت

شفقت استاندار لرستان در ادامه بازدید از شهرستان کوهدشت با حضور در محل احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر کوهدشت از روند احداث و تکمیل این پروژه بازدید کرد.

اجرای این پروژه از مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهور بوده که با اعتبار اولیه ۴۵ میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ توسط پیمانکار بومی لرستان در حال انجام است و از سال ۱۴۰۰ روند پیشرفت آن افزایش یافته است این پروژه با ۵۰ درصد پیشرفت  کلی در زمینی به مساحت ۱۳ و نیم هکتار در حال احداث است

بازدید از روند احداث بیمارستان رازی شهر کوهدشت

استاندار لرستان در جریان بازدید از شهرستان کوهدشت با حضور در محل احداث بیمارستان رازی شهر کوهدشت از روند احداث و تکمیل این پروژه بازدید کرد.

عملیات اجرای این پروژه از سال ۹۷ آغاز شده است که با ۵۵  درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار و زیر بنای ۲۴ هزار متر مربع و ظرفیت ۲۵۰ تخت بیمارستانی و ۳۳ متخصص در گرایش های مختلف با برآورد ۴۰۰ میلیارد اعتبار اولیه در حال احداث است.

 

شورای اداری شهرستان کوهدشت به ریاست استاندار لرستان تشکیل جلسه داد

جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت عصر امروز  به ریاست دکتر ابوطالب شفقت استاندار لرستان برگزار شد.

 

بازدید استاندار لرستان از تصفیه خانه فاضلاب شهر کوهدشت

دکتر شفقت استاندار لرستان در ادامه بازدید از شهرستان کوهدشت با حضور در محل احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر کوهدشت از روند احداث و تکمیل این پروژه بازدید کرد.

اجرای این پروژه از مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهور بوده که با اعتبار اولیه ۴۵ میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ توسط پیمانکار بومی لرستان در حال انجام است و از سال ۱۴۰۰ روند پیشرفت آن افزایش یافته است این پروژه با ۵۰ درصد پیشرفت  کلی در زمینی به مساحت ۱۳ و نیم هکتار در حال احداث است.

 

شورای اداری شهرستان رومشکان به ریاست استاندار لرستان تشکیل جلسه داد

جلسه شورای اداری شهرستان رومشکان عصر امروز  به ریاست دکتر ابوطالب شفقت استاندار لرستان برگزار شد.

 در این جلسه گزارش مهمترین اقدامات دولت سیزدهم توسط فرماندار رومشکان ، امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری رومشکان به محضر استاندار لرستان ارائه شد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 ویسی 1403-03-06 13:06
جاده پلدختر به معمولان و خرم‌آباد که از سیل سال ۱۳۹۸ آسیب دیده را لطفا درست و ایمن کنند
نقل قول کردن
#2 سردار 1403-03-06 18:19
خدا رو شکر استاندار عزیز یه بازدیدی رفتن کاش از آسفالت جاده های استان هم بازدید کنن
نقل قول کردن
#3 سوری 1403-03-06 21:18
جان هر کی دوس داری رومشگان شهرستان بیمارستان نداره جادها افتضاح باید عمل کنید به حرف نیست
نقل قول کردن
#4 فخرالدین طرهانی 1403-03-06 21:36
پروژه سد معشوره مهمترین پروژه تاریخ کوهدشت هستش از مسئولان شهرستان و همچنین استاندار محترم تقاضا داریم اگر هیچ کاری را دنبال نمی‌کنند با جدیت به دنبال به سرانجام رساندن این پروژه باشند تا در تاریخ خدمتگزاری این شهرستان و استان نامشان به نیکی یاد شود با تشکر از مدیریت سایت و امید به سربلندی ایران و هر انسان باشرفی که در این مرزوبوم خدمت میکند
نقل قول کردن
#5 الیاس الیاسی 1403-03-06 23:25
سلام خدمت استاندارمحترم همانطوریکه دوستمون فرمودن پیگری واحداث صدمعشوره خدمتی ماندگاربرای استان وشهرستانهای کوهدش پلدختر ورومشکان خواهدشد نمایندگان ماکه...شما بااین کارمیتونی اسمت رادراین استان ماندگارکنی هرچندکه فارغ ازاسم دعای خیرنسلها پست سرشماخواهدبود
نقل قول کردن
#6 محمد 1403-03-06 23:34
باسلام وخداقوت به استاندار محترم چرا از پروژه نهضت مسکن ملی خرم آباد بنام ایرا البرز که مدت چهارسال است پیشرفت ده درصدی نداشته بازدید نمی نناید تا دلیل عدم پیشرفت این پروژه که ۲۶۴ نفر متقاضی دارد علت عدم تعطیلی آنرا از مدیر کل محترم جویا نمی شوند.
نقل قول کردن
#7 آدینه وند 1403-03-07 08:26
طرح چهار بانده کردن جاده پل سیمره به پلدختر که جاده ترانزیتی و همچنین جاده ارتباطی راه کربلا می‌باشد در دستور کار قرار بگیرد
نقل قول کردن
#8 جودکی 1403-03-07 13:07
لطفا به جاده پلدختر خرم آباد توجه شود، بیمارستان پلدختر فاقد پزشک متخصص است
نقل قول کردن
#9 بازوند 1403-03-07 13:31
لطفا جاده پلدختر به کوهدش که خیلی خراب هستش درستش کنین.لطفا لطفا.جادش افتضاحه.اگه ممکنه عریضتر بشه
نقل قول کردن
#10 اکبر-ظ 1403-03-07 15:32
[quote name="فخرالدین طرهانی"]پروژه سد معشوره مهمترین پروژه تاریخ کوهدشت هستش از مسئولان شهرستان و همچنین استاندار محترم تقاضا داریم اگر هیچ کاری را دنبال نمی‌کنند با جدیت به دنبال به سرانجام رساندن این پروژه باشند تا در تاریخ خدمتگزاری این شهرستان و استان نامشان به نیکی یاد شود با تشکر از مدیریت سایت و امید به سربلندی ایران و هر انسان باشرفی که در این مرزوبوم خدمت میکند


داداش این سد جز شهرستان چگنی است و هم مرز با دلفان و کوهدشت است.لطفا جز مهمترین طرح کوهدشت ان را قلمداد نکنید در واقع اب این سد برای چند شهر کوهدشت-چگنی-دلف ان و حتی خرم اباد در نظر گرفته شده .سد بزرگی است انشالله احداث میشود.
نقل قول کردن
#11 ام تی 1403-03-07 15:39
لطفا جناب اقای مهندس شفقت تا حالا تمام استانداران لرستان در وهله اول شهردار خرم اباد بودن بعدا در صورت داشتن وقت سری به سایر شهرستانهای استان هم زدن خواهشا این رویه رو قطع کنید و استاندار لرستان باشید
نقل قول کردن
#12 رسول 1403-03-07 16:06
به نقل از فخرالدین طرهانی:
پروژه سد معشوره مهمترین پروژه تاریخ کوهدشت هستش از مسئولان شهرستان و همچنین استاندار محترم تقاضا داریم اگر هیچ کاری را دنبال نمی‌کنند با جدیت به دنبال به سرانجام رساندن این پروژه باشند تا در تاریخ خدمتگزاری این شهرستان و استان نامشان به نیکی یاد شود با تشکر از مدیریت سایت و امید به سربلندی ایران و هر انسان باشرفی که در این مرزوبوم خدمت میکند
سد تنگ گاوشمار یا معشوره در شمال شهرستان چگنی است
نقل قول کردن
#13 سربازایرانم 1403-03-07 23:59
دوست عزیزامیدوارم سدمعشوره احداث شود؛حال مهم نیست که مربوط به کدام منطقه باشد؛همه ایران عزیزسرای من است
نقل قول کردن
#14 علی امرای 1403-03-08 10:44
لطفا جاده رومشکان زانوگه پل سیمره چهار خطه کنيد چونکه شده جاده تانکرهای نفتکش رفت آمد ماشینهای سواري مختل شده‌ ممنونیم پیگیری کنید
نقل قول کردن
#15 مهرداد 1403-03-09 02:57
لطفا جاده رومشگان کوهدشت درست کنین
نقل قول کردن
#16 علی امرایی 1403-03-09 12:09
استاندار اومد رومشکان پشت درهای بسته یه خنک خوردن و رفتن چرا که رومشکان طرحی برا بازدید نداشت
نقل قول کردن
#17 علی امرایی 1403-03-09 12:11
استاندار اومد و پشت درهای بسته آب خنکی خورد و رفتن چرا که رومشکان طرحی برا پیگیری نداره
نقل قول کردن
#18 سوری 1403-03-13 02:07
آقای استاندار عزیز جاده های شهر سوری خاکی هستن درمانگاه سوری فاقد پزشک است جاده سوری به زیر تنگ قرار بوده ۷ کیلومتر ازش آسفالت بشه الان دوباره گفتن که باید یک کیلومتر آسفالت بشه شهر سوری هم داری ۵ هزار نفر جمعیت داره لطفا پیگیری کنید با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا