یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی مراسمی کلنگ احداث درمانگاه خیریه الغدیر خرم‌آباد بر زمین‌زده شد.
به گزارش روز شنبه یافته، این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع و در ۴ فاز در منطقه کمالوند، جنب موکب مردمی آیت اله خامنه‌ای خرم‌آباد احداث می‌شود که فاز نخست آن طی دوسال آینده با مساعدت دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد.
مراسم کلنگ زنی درمانگاه خیر ساز الغدیر( مرحوم آیت اله قاضی خرم‌آبادی) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار لرستان، معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استانداری لرستان، فرماندار خرم آباد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، فرماندهی سپاه ناحیه لرستان، فرماندهی انتظامی استان لرستان، جمعی از مدیران حوزه ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان در منطقه کمالوند برگزار شد.

حمایت از خیرین سلامت ضروری است

استاندار لرستان گفت: خدمت به سلامت اقدامی با ارزش است خیرین سلامت از نیازمندی‌های کشور می‌باشند.

ابوطالب شفقت در آیین کلنگ زنی درمانگاه خیریه الغدیر خرم آباد اظهار کرد: احداث این درمانگاه از سوی خانواده مرحوم آیت الله قاضی یک اقدام با ارزش و خداپسندانه است و به عنوان یک خدمتگزار دولت و نظام تمامی اقدامات لازم برای حمایت از خیرین انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون در مرحله انتقال به دولت دیگری هستیم که در راس آن از برکات شهید جمهور بهره‌مند شدیم ادامه داد: تنها دستور عملی که برای احداث این درمانگاه نیاز است استانداردهای پزشکی می‌باشد که آن هم بر عهده وزارت بهداشت بوده و برای مابقی آن نباید مانعی صورت گیرد.

استاندار لرستان گفت: نباید فضای گله‌مندی را برای خیرین ایجاد کنیم و امیدواریم تا در این استان خدمت می‌کنم بتوانیم این پروژه را به پایان برسانیم همچنین اقدامات لازم برای برطرف کردن موانع پیش رو بر سر راه خیرین ضروری است.

شفقت افزود: امیدواریم در مسیر خدمتگزاری هیچگاه احساس خستگی نکنیم و بتوانیم برای مردم رفاه را به ارمغان بیاوریم.




 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1403-03-05 22:13
تشکر و قدردانی میکنیم از خیر ساز الغدیر( مرحوم آیت اله قاضی خرم‌آبادی) و خانواده‌ محترم قاضی که همیشه در خرم‌آباد دست به کار خیر و مردمی بودند
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1403-03-07 13:20
احسنت منطقه کمالوند وسعت و جمعیت زیادی دارد .اجر خیرین با خداوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا