یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در سومین سفر استانی  استاندار لرستان صبح امروز ابوطالب شفقت به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی  وارد شهرستان ازنا شد.


به گزارش یافته، در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.
بازدید از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان، حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان از برنامه‌های امروز استاندار لرستان است.

 


 
بازدید  از کارخانه سیمان سفید ازنا
امروز جمعه چهارم خرداد ماه سال ۱۴۰۳ ابوطالب شفقت استاندار لرستان به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان لرستان، مدیر کل امور سرمایه‌گذاری استانداری لرستان و دیگر مسئولین از کارخانه سیمان سفید ازنا بازدید کرد.
🔹 کارخانه سیمان سفید ازنا در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار در شهرستان ازنا واقع شده است.
🔹 در فاز اول روزانه ۶۰۰ تن و سالانه ۲۲۰ هزار تن سیمان سفید تولید خواهد شد.
🔹 با بهره برداری کامل این کارخانه  بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد
🔹 در فاز دوم بیش از ۸۵ درصد مواد اولیه آن از معادن استان فراهم خواهد شد
🔹 برای ساخت و بهره برداری این کارخانه در مجموع بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
🔹 با تکمیل این کارخانه، سیمان سفید ازنا بزرگترین کارخانه سیمان سفید غرب کشور و دومین کارخانه بزرگ کشور از این حیث خواهد بود.
 
بازدید استاندار لرستان از روند احداث جاده شازند ازنا
در این برنامه معاونین هماهنگی امور اقتصادی و امور عمرانی استانداری لرستان ،فرماندار شهرستان ازنا، امام جمعه این شهرستان، جمعی از مدیران کل ستادی و دستگاه‌های اجرایی و مسئولین شهرستانی حضور داشتند.
 
بازدید استاندار لرستان از کارخانه فر و آلیاژ ایران
استاندار لرستان صبح امروز با حضور در شهرستان ازنا از کارخانه فر و آلیاژ این شهرستان بازدید کرد.
این کارخانه جز صنایع با سابقه شهرستان است که از سال ۱۳۶۵ با اشتغال ۶۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۳۰۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم، محصولات  خود را به کارخانه های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان  و ... صادر می کند.
 
ازدید استاندار لرستان از تصفیه خانه فاضلاب ازنا
 در ادامه بازدید استاندار لرستان از شهرستان ازنا دکتر ابوطالب شفقت از تصفیه خانه فاضلاب شهر ازنا بازدید کرد.
 
حضور استاندار لرستان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر ازنا
 ابوطالب شفقت استاندار لرستان با حضور در مصلی امام جعفر صادق (ع) ازنا سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه  این شهرستان بود .
 
 

بسیاری از ملت های دنیا برای شهادت آیت الله رئیسی گریستند.

ابوطالب شفقت چهارم خرداد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه ازنا در سخنانی، اظهار داشت: آیت‌الله «رئیسی» سید شهدای خدمت بودند، ایشان شخصیت خاص و ویژه نظام اسلامی بودند به‌گونه‌ای که در سطح دنیا در شهادت ایشان گریستند، نه فقط ما ایرانی‌ها، بلکه همه مظلومان جهان در شهادت ایشان گریستند.

 وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر آیت‌الله «رئیسی» و همراهان ایشان، عنوان کرد: مسئولان بیش از ۶۰ کشور جهان در این مراسم شرکت کردند، قریب به‌اتفاق رسانه‌های دنیا این مراسم را پوشش خبری و تصویری دادند.

 استاندار لرستان با تأکید بر اینکه در این مراسم بزرگ‌ترین نمایشگاه قدرت جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شد، گفت: چه کسی تصور می‌کرد جریان غزه، جامعه جهانی را به جایی برساند که حتی مردم آمریکا هم در حمایت غزه به خیابان آمدند و پلیس آمریکا با آنها با خشونت رفتار می‌کرد.

 شفقت در ادامه با بیان اینکه این رویکرد نظام ولایی جمهوری اسلامی است که در دولت آیت‌الله «رئیسی» افسران و نظامیان آن حتی با معترضانش هم با مهربانی برخورد می‌کند، افزود: «خادم‌الرضا»، «سید شهیدان»، «عزیز مردم»، «خدمتگزار»، «مردم‌دار»، «خستگی‌ناپذیر»، «صادق» و … از جمله ویژگی‌های آیت‌الله «رئیسی» است که از سوی مسئولان و مردم ذکر می‌شد.

 وی خطاب به کارکنان دولت بر لزوم مستندسازی روش خدمت آیت‌الله «رئیسی» به مردم تأکید کرد و گفت: آیت‌الله «رئیسی» در مقابل بیگانگان شجاع، مقتدر، قوی و توانمند بود و در مقابل کشورهای همسایه مستقل و قوی، بامحبت، و همسایگی را یک فرصت می‌دانست.

 استاندار لرستان با اشاره به اقتدار دیپلماسی ایران با کشورهای همسایه، ادامه داد: «وفای به عهد»، «راست‌گویی»، «امانت‌دار»، «صداقت در مراودات»، «خدمت به محرومان»، «مبارزه با فساد و بی‌عدالتی» از جمله مرام رئیس‌جمهور عزیز ما بود.

  شفقت در بخش دیگری از سخنان خود به سفر یک روزه در شهرستان ازنا و بازدید از کارخانه سیمان این شهرستان و اینکه با حمایت و پشتیبانی این دولت امروز مراحل نهایی را طی می‌کند اشاره کرد و گفت: مرحله انتهایی خط تولید سیمان در این واحد در حال طی‌شدن است.

 استاندار لرستان با تأکید بر اینکه یک سری‌کارهای جزئی از جمله راه دسترسی، آب و… در این پروژه باقی‌مانده که تأکید شده رفع شوند، گفت: امیدواریم بتوانیم به‌موقع شاهد به سرانجام رسیدن این پروژه در شهرستان باشیم.

 شفقت در ادامه با اشاره به اینکه در فاز اول این کارخانه نزدیک به ۳۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد، بیان داشت: قطعاً این واحد، اشتغال غیرمستقیم بسیار زیادی هم خواهد داشت.

 وی همچنین با اشاره به بازدید از فروآلیاژ ازنا، تصریح کرد: این واحد از گذشته مشکلاتی داشته، بااین‌وجود کارگرانی که از این مجموعه رفته بودند به محل کار خود برگشتند، مشکلاتی دارد که ما قول دادیم آنها را برطرف کنیم، یک سری تأکیدات فنی برای افزایش بهره‌وری این صنعت داشتیم، بحث‌های اقتصادی و صنعتی این مجموعه باید بررسی شود، با همه این اوصاف، این صنعت در شهرستان برپا است.

 استاندار لرستان در ادامه به بازدید از جاده ازنا - اراک اشاره کرد و گفت: قول داده‌اند که زیرگذری که در جاده در حال ساخت بوده حداکثر تا ۱۵ تیرماه به اتمام برسد.

 شفقت با تأکید بر اینکه بخشی از این جاده که در استان هست که در بخش راه‌سازی یک سری بدهی‌هایی دارد، گفت: بخش دیگری از آن در استان مرکزی بوده که با استاندار این استان تلفنی صحبت کردم و از ایشان درخواست کردم که این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 وی همچنین با اشاره به سد «کمندان» در شهرستان ازنا، گفت: قریب به ۲۰۰ خانوار به دلیل ساخت و آبگیری این سد، مشمول به جابه‌جایی شدند، زمینی برای این ۲۰۰ خانوار مصوب شده، دستگاه‌های متولی باید پای‌کار بیایند، آنهایی که اصلاً پول نگرفته‌اند، طبیعتاً به آنها در چارچوب قوانین و مقررات زمین اهدا می‌شود، آنهایی که پول گرفته‌اند هم باید زمین را خریداری کنند.

 استاندار لرستان، گفت: بعد از طی این مراحل و آماده‌سازی زمین، دستگاه‌های زیرساخت موظف هستند که وظایف خود را در ادامه انجام دهند، مطمئن باشید که تا آخرین نفر ما اجازه نمی‌دهیم مردم خسارت ببینند، ضمن اینکه این سد هم برای مردم است.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1403-03-04 20:28
لطفا بومیان و متولدین خود ازنا در ادارات و کارخانه‌ در دست ساخت ازنا استخدام شوند اولویت با بومی‌هاست
نقل قول کردن
#2 دانشجو 1403-03-04 20:29
هنوز معاونان و مشاوران استاندار قبلی بر سر کارند؟ اگر نظرات و پیشنهادات اونا مثمرثمر بود که استاندار قبلی موفق می‌شد
نقل قول کردن
#3 خرم‌آبادی 1403-03-05 13:23
به نقل از دانشجو:
هنوز معاونان و مشاوران استاندار قبلی بر سر کارند؟ اگر نظرات و پیشنهادات اونا مثمرثمر بود که استاندار قبلی موفق می‌شد

آقای سیروس ابراهیمی مشاور و معاون استاندار قبلی بیش از ۳۶ سال سابقه دارد و ایشون باید طبق قانون کار بازنشسته شوند
نقل قول کردن
#4 محمد 1403-03-06 09:41
ای کاش نگاهی هم ب اداره راه و شهرسازی میکردندجهت اینکه واگذاری زمین در بخش جوانی جمعیت هم تکانی بخورد
نقل قول کردن
#5 حمید جدیدی 1403-03-06 15:33
استاندار عزیز لطفا فکری هم به حال شوتی ها کنید هنگام تردد از جاده های استان به ویژه محور ازنا به اراک اصلا امنیت وجود ندارد تعداد ماشینهای شوتی که دارای پلاک مخدوش می باشند امنیت را از راننده ها گرفته
نقل قول کردن
#6 حمید خاکباز 1403-03-07 06:18
جناب مسئول چرا در ازنا اکثریت پست ها و جایگاه های کار و مشاغل اداری به غیر ازنایی داده شده و مشغول هستند در حالیکه ازنا نیروی کار بیکار فراوان دارد که قشر تحصیل کرده و با تخصص و مهارت‌های گوناگون بسیار دارد، آیا جای تأمل ندارد؟! آیا زمان انتخاب درست و تغییر در پذیرش افراد بومی بجای غیر بومی نیست؟! یاد بگیریم به حقوق هم احترام گذاشته و حق سایرین را رعایت کنیم تا رضای خدا و بنده خدا فراهم شود که خود موجبات فرود الطاف الله است. باتشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا