یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با تاکید بر تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای گفت: تمام دستگاه‌‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم کلیه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان ابوطالب شفقت شامگاه یکشنبه  در نشست تخصصی و صمیمی با رئیس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، گفت: تمام دستگاه‌‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم کلیه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.
استاندار لرستان افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و کلیه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.
شفقت با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه حتما تاکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه‌ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها را خواهم داد، بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا بدانیم در چه نقاطی چه خدمات و کارهایی نیاز است.
استاندار لرستان افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را بخوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و اینکه چگونه می‌تواند از وزارتخانه مربوطه سهم کلیه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی را دریافت کند.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1403-02-10 15:39
جناب استاندار
لطفا مدیرانی که حساب پس داده‌اند را کنار بگذارید
افراد جدید و با روحیه قوی استخدام کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا