یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس سفر‌های نوروزی از امروز ۱۷ اسفند بصورت حضوری و غیر حضوری آغاز شد.
به گزارش یافته از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، رضا عبدی روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح نوروزی جابجایی مسافران، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می‌شود.
وی عنوان کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می‌شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط، مقررات و بخشنامه‌های مرتبط پیش فروش می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر با انجمنهای صنفی فعال در حوزه مسافربری گفت: در این جلسات نسبت به انجام سرویس‌های منظم، جایگزینی ناوگانی که در مبداء یا مقصد سفر بدلیل نقص فنی قادر به انجام سفر نمی‌باشند، توقف هنگام اذان در نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی موجود تأکید شده است.
عبدی ادامه داد: ۱۶۵ دستگاه اتوبوس، ۲۲۷ دستگاه مینی بوس و ۴۲۹ دستگاه سواری ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان برای انجام سفر‌های نوروزی ساماندهی و پایش شده‌اند.
وی از شهروندان خواست تهیه بلیت‌های نوروزی خود را هرچه سریع‌تر انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل از جمله گران فروشی یا عدم ارائه بلیت، موارد را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 دلسوز 1402-12-17 10:20
خیابان ورودی ترمینال خرم‌آباد تعریض و پهن شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا