یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود از دستگیری یک نفر متخلف زیست محیطی و کشف و ضبط یک قبضه اسلحه توسط محیط بانان این شهرستان خبر داد.
 به گزارش یافته از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، یک نفر متخلف زیست محیطی که بر خلاف قوانین شکار و صید اقدام به شکار سه قطعه کبوتر وحشی نموده بود توسط محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
کوروش لشنی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود در این خصوص گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اداره شهرستان دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در منطقه سیلاخور به یک نفر متخلف زیست محیطی برخودر نموده که بر خلاف قوانین شکار و صید اقدام به شکار سه قطعه کبوتر وحشی نموده بود و پس از تعقیب و گریز موفق شدند این متخلف را دستگیر کنند.
وی افزود: علاوه بر لاشه سه قطعه کبوتر وحشی، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی به همراه سایر ادوات شکار از این متخلف کشف و ضبط گردید.
لشنی اظهار داشت: پرونده این متخلف پس از تنظیم صورتجلسه اولیه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود از دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد باقر خسروی 1402-12-16 19:43
بر خورد قاطع حتی ۱۰ سال حبس کم این قانون شکبانه ولی هیهات که ....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا