یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بنا به گفته منبع موثق، یک کاندیدای مجلس در دورود شائبه‌هایی را در مورد انتخابات مطرح کرده بود که دستگاه قضائی به دلیل نداشتن مستندات با فرد خاطی برخورد کرد.
یک منبع موثق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار کرد: یکی از کاندیداهای مجلس در شهرستان دورود شائبه‌هایی را در خصوص انتخابات اخیر مطرح کرده بود.
وی حاطرنشان کرد: در همین راستا این فرد برای ارائه مستندات و پاسخگویی به سیستم قضائی شهرستان دعوت شد.
وی با بیان اینکه هیچ‌گونه مستندی توسط فرد کاندیدا به دادستانی ارائه نشد، افزود: دستگاه قضایی نیز به اتهام افترا فرد موردنظر را بازداشت کرده است.

دیدگاه‌ها  

#1 سالار 1402-12-15 19:35
خوب ،حکم قاضی که وحی نازل شده نیست که اینطور که شما خبرش رو منتشر میکنید دقیقا مثل اون قاضی محترم منظورتون اینه که هر کی بر علیه ما حرفی زد محکوم هست و ما بر حقیم ،گیریم شما درست میگید اما نباید اول تحقیق کنید بعد رای بدید من خودم که مطمئنم در انتخابات دورود رای خرید و فروش شده و همه هم میدونیم که لا اقل در استان خودمون چنین چیزی هست .حالا چرا دادگاهی که باید مستندات و گزارشات و ادعای طرف رو بررسی کنه سریع و بدون تحقیق حکم به بازداشت خواهان میده اون بحثش جداست ،در نگاه اول چیزی که برداشت می‌شود غیر مستقل بودن دستگاه عدلیه هست .اگر بجای بازداشت زمان مناسبی رو برای تحقیق میزاشتن حتی اگه اون بنده خدا از روی عصبانیت و به دلیل باخت در انتخابات چنین ادعایی رو کرده باشه مردم امنیت بیشتری احساس میکردن .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا