یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر کشور پیش از ظهر سه شنبه و برای حضور در برنامه‌های ستاد انتخابات استان لرستان به این منطقه سفر کرد.
به گزارش یافته، احمد وحیدی وزیر کشور در این سفر یک روزه در برنامه‌های ستاد انتخابات استان لرستان حضور می‌یابد.
حضور در همایش اقشار و مشارکت حداکثری و جلسه‌ی ستاد انتخابات استان لرستان مهم‌ترین برنامه‌های وزیر کشور دراین سفر خواهد بود.
۳۸۶ نفر برای انتخابات مجلس در این استان تأیید صلاحیت شده‌اند و برای هر کرسی حدود ۴۰ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت ۹ تن به مجلس راه خواهند یافت.



بازدید وزیر کشور از پروژه پل روگذر شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد

 احمد وحیدی در اولین برنامه‌ی خود در لرستان با حضور در محل پروژه‌ی پل روگذر شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد، از روند تکمیل این پروژه بازدید کرد .



همه طیف‌ها و سلایق در انتخابات حضور دارند

 وزیر کشور با اشاره به تایید بیش از ۱۵ هزار نفر برای داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت همه طیف ها و سلایق در انتخابات حضور دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر احمد وحیدی که در سفری یک روزه به خرم آباد رفته است، روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مساله جدی و مهم این روزهای کشور است که بحمدالله با شور و نشاطی که در جاهای مختلف وجود دارد، رقابت خوبی در ایام تبلیغات شکل می‌گیرد.

وحیدی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار نفر تایید صلاحیت شده‌اند، افزود: همه اقشار، سلایق و طیف ها در این انتخابات حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد در انتخابات پیش رو با حضور مردم، حماسه‌ای دیگر چون راهپیمایی ۲۲ بهمن خلق خواهد شد. این حضور دست ردی بر سینه دشمنان است که تلاش زیادی می کنند با سیاه نمایی، مردم را از حضور در انتخابات باز دارند.

وزیر کشور در مورد زیرساخت های لازم برای انتخابات هم اظهار کرد: همه جوانب اجرایی برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم شده است.

 وزیر کشور با بیان اینکه طرح راه آهن دورود به خرم آباد از مطالبات مهم مردم بوده و بخشی از کار آن انجام شده است، گفت: طرح راه آهن دورود به خرم آباد در ۱۲ نقطه کارگاه فعال دارد.

وی افزود: پل روگذر هم دیگر مطالبه مهم مردم بوده است و بار زیادی از ترافیک منطقه را برطرف می‌کند. این طرح با سرعت خوبی در حال اجرا است و تقریباً در نصف مدت پیش‌بینی شده، رو به اتمام است.

وزیر کشوریادآور شد: علاوه بر این، ۲طرح شهری دیگر برای بازشدن گره‌های ترافیکی پیش‌بینی شده که به نوبت رسیدگی خواهند شد.

وحیدی اظهار کرد: همچنین در حاشیه بازدید از طرح پل روگذر، گزارشی از دیگر طرح‌های عمرانی نیز ارائه شد از جمله بیمارستان‌های در دست احداث در استان که با تکمیل آن‌ها ۱هزار و ۱۰۰ تخت به ۲هزار و ۵۰۰ تخت قبلی در استان اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح‌های بیمارستانی بین ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و روند پیشرفت خوبی دارند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: طرح‌هایی چون پل روگذر خرم آباد و راه آهن، باعث فعال شدن کارخانه‌های دیگری چون ماشین‌سازی لرستان شده که چند صد نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وحیدی به ساختمان از قبل مانده استانداری لرستان به عنوان یکی دیگر از طرح‌های بازدید شده اشاره کرد و ادامه داد: این طرح به دلیل نبود اعتبارات مورد نیاز تعطیل است اما با صحبت‌هایی که با استاندار لرستان انجام دادیم راه حلی برای شروع مجدد این طرح در نظر گرفتیم.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های لازم‌امید داریم این پروژه آغاز و در زمان مناسب به اتمام برسد.



توجه دنیا به انتخابات ایران است

وزیر کشور گفت: توجه دنیا به انتخابات در کشور ایران است.

احمد وحیدی یکم اسفندماه در دومین همایش بزرگ اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه های میانی انتخابات در لرستان، عنوان کرد: همه توجه دنیا به انتخابات ایران است، چراکه این حرکات ملت ایران تحت نظر بوده و دوست و دشمن همگان به یازدهم اسفندماه چشم دوخته اند.

 وی اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه نشان دهنده قدرت نمایی آحاد مردم مقابل دشمنان قسم خورده نظام است.

وی اذعان کرد: مردم آماده حماسه در یازدهم اسفندماه هستند تا همبستگی ، وفاداری ، میثاق و پیوند با شهدا و پیروی از ولایت نشان دهند، ملت ایران بارها نشان دادهاند با تمام ایمان و قدرت برای دفاع از ارزش ها ایستادگی می‌کند.

وزیر کشور گفت: در طول عمر انقلاب ملت ایران در بیش از ۴۰ هماورد ملی پای انتخابات آمده‌اند و به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد مشارکت داشته اند.

وحیدی عنوان کرد: ملت ایران در ۱۱ اسفند با ندای رسا بار دیگر پایمردی خود را نسبت به آرمان های انقلاب نشان خواهند داد.

وی با اشاره به جنگ خونین در غزه ادامه داد: مقاومت جانانه مردم غزه در مقابل رژیم صهیونسیتی مثال زدنی و دشمن درمانده شده چراکه ملت فلسطین از جبهه مقاومت الگو گرفته است.

وزیر کشور ابراز کرد: پایه های اساسی این نظام مردم است و این قدرت خود را در عرصه های مختلف نشان می‌دهد ، اکنون انتخابات زمانی برای قدرت نمایی مردم است تا در مقابل توطئه های دشمنان بیمه شوند.

 وی ادامه داد: اکنون جبهه عدالت خواهی راه افتاده و سردمدار آن جمهوری اسلامی است ، زمانی که در عرصه های مختلف شرکت می‌کنیم دشمنان مایوس می‌شود ، ملت ما امروز ملت معیار است و اکنون بازیگری شجاعانه مردم را می‌طلبد.

وزیر کشور گفت: اکنون وقت شناسایی دوست و دشمن است و باید گام قوی برداریم ، انسان های نادان و خودفروخته تلاش می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارند ، چراکه عدم شرکت به نفع دشمنان و گروه‌های تروریستی است.

وی عنوان کرد: در بسیاری از شاخصه ها صاحب رتبه های ارزشمند در دنیا هستیم و همین موضوع موجب می‌شود دشمن نخواهد این مسیر با قدرت ادامه داشته باشد، دولت خود را خدمتگزار مردم می‌داند همچنین مجلس شورای اسلامی برای تعیین خط مشی های مختلف مهم است و هرچه مجلس قوی تر امکان قانون گذاری قوی تر میشود.

وزیر کشور تصریح کرد: هیچ حقی برای مداخله برای هیچ فردی وجود ندارد و مردم بررسی کرده و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند چراکه که مجلس قوی می‌تواند همه مشکلات امور داخلی و خارجی را برطرف کند.

وحیدی گفت: بین ملت و دولت فرقی وجود ندارد و هیچ فردی امتیازی جز انتخاب توسط مردم را ندارد، دولت موظف به فراهم کردن بسترهای لازم است و همه برای مشارکت ، رقابت ، سلامت و امنیت تلاش خواهیم کرد.

وزیر کشور اظهار کرد: مردم غیور استان لرستان در همه نوع مشارکت از اول انقلاب تا کنون بهترین کارنامه را به خود اختصاص داده اند و در این دوره نیز باید در صدر بدرخشند.

احمد وحیدی عنوان کرد: مردم و قوم لر از نظر رشادت مثال زدنی هستند و در صحنه های مهم انقلاب با ایثار و صداقت از کشور و انقلاب و اسلام دفاع کردند.

وی تصریح کرد: پایمردی این قوم شهرت دارد و تقدیم ۶۵۵۶ شهید و بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز نشانه‌ی عمیق وفاداری به نظام می‌باشد.

بازدید وزیر از مجموعه ۰۷

وزیر کشور امروز، یکم اسفندماه با حضور در مجموعه ۰۷ خرم‌آباد از ظرفیت‌های این مجموعه برای استفاده در حوزه شهری بازدید کرد.

 


.

دیدگاه‌ها  

#1 خادمی 1402-12-01 14:15
چرا می نویسید لرستان؟
مگر به سایر شهرهای استان غیر از مرکز لرستان هم سفر می کند؟
نقل قول کردن
#2 افلاک8 1402-12-01 23:36
وزیر آمده پشت سرش نگاه کنید ۲۰۰ نفره هستند وزیر باید خودش بره ۲ ساعت داخل شهر..یا شهرستان ها نگاه کنه ..دور ورش شلوغ هست
وزیر آمده باید بودجه تعین کنه
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1402-12-02 07:13
سفرهای تشریفاتی و بی حاصل.راه اهنی که قراره 20 سال دیگه ساخته بشه دردی از مردم دوا نمی کند.
نقل قول کردن
#4 لرستانی 1402-12-02 12:58
وزیر اومده روگذری که شهرداری خرم‌آباد با بودجه شهری ساخته دیدن کند واقعا استانداری و فرمانداری و مدیران استان جای نقد دارند چون هیچ طرح برجسته‌ای وجود ندارد برای افتتاح و بازدید و این‌همه مدیر پشت سر وزیر انصافا عملکرد خودشان را قضاوت کنند. با تشکر از سایت مردمی یافته
نقل قول کردن
#5 دلسوز 1402-12-02 13:00
جناب آقای صفریان عضو شورای شهر خرم‌آباد اعلام کردند که این روگذر شریعتی را خود شهرداری خرم‌آباد درست کرده ولی برخی مدیران از نهادها و سازمان‌های دیگه برای پُر کردن کارنامه کاری خود میان از این پروژه عکس میگیرن تا بنام خود کنند درصورتی‌که نقشه و مراحل ساخت و هزینه طرح را خود شهرداری خرم‌آباد پرداخت کرده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا