یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: به‌ازای هر کرسی نمایندگی مجلس ۴۰ نامزد تأیید صلاحیت شده در لرستان وجود دارد.
به گزارش یافته از روابط عمومی استانداری، فرهاد زیویار شامگاه شنبه در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه‌های انتخابیه لرستان، اظهار داشت: ۳۸۶ نفر برای این انتخابات در استان لرستان تأیید صلاحیت شده‌اند و برای هر کرسی حدود ۴۰ نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت ۹ نفر به مجلس راه خواهند یافت.
وی افزود: مؤلفه رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت توسط مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار دارد و تمام اقدامات لازم برای عزت جمهوری اسلامی در این برهه اندیشیده شده است.
استاندار لرستان با بیان اینکه چهار مؤلفه مدنظر رهبری باهم و جدانشدنی هستند و همگان باید برای برگزاری انتخابات تلاش کنیم، اظهار کرد: از بامداد روز سوم اسفندماه تبلیغات انتخاباتی به مدت هفت روز آغاز می‌شود.
زیویار ابراز کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو موجب ناامیدی دشمن و اقتدار نظام می‌شوند.
وی تأکید کرد: دشمن می‌خواهد انتخابات در کمترین سطح مشارکت برگزار شود، اما مردم هوشیار و با حضور خود دشمنان را ناامید می‌کنند.
استاندار افزود: نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب رقیب خودداری و در فضای سالم اقدام به معرفی خود کنند، چراکه حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام می‌شود.
زیویار گفت: کشور به‌اندازه کافی در طول ۴۵ سال گذشته تجربه لازم برای برگزاری انتخابات را کسب کرده است و همواره مورد هجوم توطئه دشمن بوده و مردم نشان داده‌اند که در پیچ‌های سخت حامی نظام اسلامی هستند

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1402-11-30 11:09
مشکل لرستان در تکمیل نبودن زیرساخت و نبود سرمایه و نداشتن صنایع است لطفا افراد اقتصاددان و با برنامه و کارآفرینان در حوزه صنعت و اقتصاد که می‌توانند گره بیکاری را باز کنند وارد مجلس شوند و مردم اونارو حمایت کنند. افرادی که سابقه کار اجرایی دارند و در دولت مسئولیت داشتند و با حل مشکلات آشنایی دارند
نقل قول کردن
#2 دانشجو 1402-11-30 11:16
برخی کاندیداها حتی یک‌دقیقه راجع‌به برنامه توسعه‌محور خود برای استان حرف حسابی ندارند. مردم یقه_کاندیدا را بگیرند و سؤال کنند که آمده‌ای چکار کنی؟ حرف‌حسابت چیست؟ برنامه‌ات چگونه‌است؟ آیا ظرفیت‌ها و کمبودها را میشناسی؟ قراراست در کدام کمیسیون‌مجلس عضو شوی؟ فرهنگ مطالبه‌گری باید در بین مردم وجود داشته باشد تا انشاالله نمایندگانی قوی راهی مجلس شوند و بجای منافع‌شخصی بفکر منافع‌عمومی و توسعه کل استان باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا